Lauben DualZone® Air Fryer 8000BC
954,21 zł
852,40 zł
693,01 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Lauben DualZone® Air Fryer 8000BC
Ciesz się ulubionymi potrawami bez wyrzutów sumienia dzięki frytownicy powietrznej Lauben DualZone 8000BC.
Smażenie bez tłuszczu
Frytkownica Lauben DualZone Air Fryer 8000BC umożliwia smażenie bez tłuszczu dzięki zasadzie cyrkulacji gorącego powietrza 360°.
Technologia DualZone® zapewniająca doskonałe rezultaty
Technologia DualZone® utrzymuje ustawioną temperaturę i monitoruje czas obu koszy do smażenia jednocześnie, zapewniając doskonałe rezultaty za każdym razem.
8 programów dla różnych potraw
Frytkownica oferuje 8 programów dla różnych potraw, które można łatwo ustawić na cyfrowym wyświetlaczu.
Poręczny pomocnik dla rodzin i na spotkania z przyjaciółmi
Dzięki całkowitej pojemności 8 litrów, frytkownica ta jest idealna dla rodzin z dziećmi lub na spotkania z przyjaciółmi.
Łatwa konserwacja
Wysuwane tace można myć w zmywarce, co ułatwia konserwację i oszczędza czas.
Wielofunkcyjne zastosowanie
Frytkownica Lauben DualZone Air Fryer 8000BC wykonuje pracę kilku urządzeń gospodarstwa domowego dzięki 8 wstępnie ustawionym programom.
Bezpieczeństwo i automatyczne wyłączanie
Funkcja automatycznego wyłączania zapobiega przypalaniu się potraw, a powłoka Cool Touch zapobiega poparzeniom.
Cechy
- Pojemność: 8 l
- Moc: 270 W
- Zakres temperatur: 80 - 200 °C
- Zakres timera: 1 - 60 min
- Napięcie: 220-240 V
Zawartość opakowania
- Jednostka główna
- 2× pojemnik wewnętrzny
- 2× wewnętrzna taca do smażenia
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.