Salente AirFit, frytkownica 4 w 1, 3,5 l, czarna
273,24 zł
256,77 zł
208,76 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Salente AirFit, frytkownica 4w1, czarna
Zdrowe i szybkie gotowanie
Salente AirFit to frytownica na gorące powietrze, która spełnia najwyższe wymagania dotyczące zdrowego i szybkiego przygotowywania posiłków.
4w1: smażenie, grillowanie, suszenie i rozmrażanie
Salente AirFit oferuje cztery metody gotowania: smażenie, grillowanie, suszenie i rozmrażanie.
Oszczędność czasu i energii
Dzięki tej frytkownicy można przygotowywać potrawy do 2x szybciej i zaoszczędzić do 50% energii elektrycznej.
Zdrowsze i bezzapachowe
Salente AirFit pozwala na gotowanie potraw z 90% oszczędnością oleju i bez zapachu spalonego oleju.
12 zaprogramowanych programów
Frytkownica posiada 12 wstępnie ustawionych programów do łatwego i szybkiego przygotowywania potraw.
Cyfrowy wyświetlacz ze sterowaniem dotykowym
Obsługa frytkownicy jest łatwa dzięki cyfrowemu wyświetlaczowi ze sterowaniem dotykowym.
Wydajny wentylator RapidAir
Salente AirFit jest wyposażony w wysokowydajny wentylator RapidAir zapewniający szybkie i równomierne ogrzewanie.
Łatwe czyszczenie
Kosz do smażenia i ruszt mają nieprzywierającą powłokę i można je myć w zmywarce.
Specyfikacje:
- Pojemność: 3,5 litra
- Regulowana temperatura: 30-200 °C
- Timer: 1-60 minut
- 12 zaprogramowanych programów
- Wydajny wentylator RapidAir
- Cyfrowy wyświetlacz LED ze sterowaniem dotykowym
- Wężownica grzewcza ze stali nierdzewnej SUS304
- Moc: 1500 W
- Wymiary: 252 × 337 × 318 mm
- Waga: 3,97 kg
Zawartość opakowania:
- Fryer
- Kosz do smażenia
- Ruszt do smażenia
- 4 zapasowe silikonowe nóżki rusztu do smażenia
- Instrukcja obsługi
Kolorystyka:
- Salente AirFit, frytownica na gorące powietrze, biała
- Salente AirFit, frytownica na gorące powietrze, czarna
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.