Cosori CP158-AF PREMIUM - frytownica na gorące powietrze 5,5 l 5x szaszłyki i grill. ruszt, czarny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Cosori CP158-AF PREMIUM - frytownica na gorące powietrze o pojemności 5,5 l
Ciesz się smażonymi potrawami bez wyrzutów sumienia dzięki frytkownicy Cosori CP158-AF PREMIUM.
Inteligentne gotowanie
Umożliwia przygotowywanie posiłków z minimalną ilością oleju lub bez niego. Tworzy chrupiące frytki i soczyste udka z kurczaka.
Łatwe przygotowanie
Możesz smażyć świeżą i mrożoną żywność za naciśnięciem jednego przycisku. Po zakończeniu gotowania czyszczenie jest łatwe dzięki nieprzywierającemu koszowi.
Duża objętość
Pojemność 5,5 l umożliwia szybkie gotowanie dla dużej rodziny lub grupy gości.
Konstrukcja klasy premium
Red Dot Award i iF Design Award za najlepsze wzornictwo w swojej kategorii.
Zdrowe i smaczne gotowanie
Umożliwia zdrowsze i smaczniejsze gotowanie dzięki koszowi do smażenia o dużej pojemności - do 5,5 l.
Wyświetlacz dotykowy LED
Funkcjonalnie pochylony ekran dotykowy LED z 11 programami i timerem z automatycznym wyłączaniem.
Bezpieczeństwo
Ostrzeżenie dotyczące mieszania potraw, utrzymywania ciepła po ugotowaniu i ochrony przed przegrzaniem.
Łatwe czyszczenie
Wyjmowany kosz i pojemnik, który można myć w zmywarce. Wykończenie odporne na odciski palców.
Ruszt do grillowania i szaszłyki
W zestawie 5x szaszłyków z rusztem do grillowania.
Wysoka wydajność
6 litrów przestrzeni do gotowania i wysoka moc 1700 W.
Nagrody
Najlepiej sprzedająca się marka frytownic na gorące powietrze w USA z licznymi nagrodami.
Przepisy
Książka kucharska z przepisami w języku angielskim do pobrania.
Parametry techniczne
- EAN: 810043370073
- Zasilanie: 220-240 V, 50/60 Hz
- Moc wejściowa: 1700 W
- Pojemność kosza: 5,5 l
- Timer: 1-60 min
- Zakres temperatur: 75°-205°C
- Wymiary: 29,8 x 30 x 32,1 cm
- Waga: 5,4 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.