Cosori Dual Blaze 6.4L SMART frytownica na gorące powietrze 5x szpikulec i grill. ruszt, czarny
950,13 zł
772,46 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Cosori Dual Blaze 6.4L SMART Frytownica na gorące powietrze
Zrewolucjonizuj swoje gotowanie dzięki frytkownicy Cosori Dual Blaze. Z tym kulinarnym pomocnikiem przygotujesz swoje ulubione dania przy użyciu minimalnej ilości oleju.
Technologia THERMO IQ 360° HEAT CIRCULATION
Opatentowana technologia THERMO IQ 360° HEAT CIRCULATION zapewnia równomierne gotowanie bez konieczności potrząsania lub odwracania potraw. Równomierny obieg gorącego powietrza i inteligentna kontrola temperatury gwarantują doskonałe rezultaty.
Inteligentna kontrola
Gotowaniem można sterować bezpośrednio ze smartfona lub za pomocą Amazon Alexa i Google Assistant. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację i zacząć.
Duża objętość i wysoka wydajność
Pojemność 6,4 l i moc 1700 W sprawiają, że frytkownica może przygotować posiłek dla całej rodziny lub grupy przyjaciół. Zachowuje przy tym kompaktowe rozmiary, dzięki czemu zmieści się w każdej kuchni.
3x grubszy kosz wykonany z czystego aluminium
Kosz wykonany z czystego aluminium lepiej przewodzi i zatrzymuje ciepło, dzięki czemu gotowanie jest szybsze i smaczniejsze. Ponadto kosz można wyjmować i myć w zmywarce.
Konstrukcja klasy premium
Frytkownica może pochwalić się prestiżową nagrodą Red Dot Award i IF Design Award za swój wysokiej klasy i funkcjonalny design.
Ruszt do grillowania i 5 szpikulców
Frytkownica jest wyposażona w 5 szpikulców i ruszt do grillowania, co pozwala na jednoczesne przygotowywanie różnych rodzajów mięsa lub warzyw.
Książka kucharska ze świetnymi przepisami
Wraz z frytkownicą otrzymasz również książkę pełną oryginalnych i pysznych przepisów, które wzbogacą Twoją dietę.
Parametry techniczne
- Zasilanie: 220-240 V, 50/60 Hz
- Moc wejściowa: 1700 W
- Pojemność kosza: 6,4l
- Zakres temperatur: 75-205°C
- Zakres czasu: 1-60 min
- Wymiary: 29,7 x 32,7 x 35,2 cm
- Waga: 6,22 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.