Cosori TurboBlaze Pro frytownica na gorące powietrze 6,2l
854,87 zł
695,02 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Cosori TurboBlaze Pro frytownica na gorące powietrze 6,2l
EAN: 810123671519
Dlaczego warto wybrać Cosori TurboBlaze
Oszczędność czasu i energii: Oszczędność do 70% energii w porównaniu z tradycyjnym piekarnikiem.
Zdrowe i smaczne posiłki: Przygotowuje zdrowe i smaczne posiłki dla całej rodziny.
Wszechstronne przygotowanie: oferuje 9 różnych sposobów przygotowania jedzenia.
Szybkie przygotowywanie potraw: dzięki nowemu silnikowi prądu stałego przygotowywanie potraw jest o 46% szybsze.
Łatwość czyszczenia: dzięki nieprzywierającej powierzchni i wysokiej jakości materiałom.
Specyfikacja techniczna
Model: CAF-DC602-KEUR
Zasilanie: 220-240 V, 50/60 Hz
Pobór mocy: 1,725 W
Zakres temperatur: 30°C - 230°C
Wymiary: 34*30*30,1 cm
Czas gotowania: 1 min - 24 godziny
Waga: 6,0 kg
Zawartość opakowania
- 1x Cosori TurboBlaze
- 1x Kosz do smażenia
- 1x Płyta do przechowywania
- 5x igła na szpikulcu z siatką
- 1 x Instrukcja obsługi
O marce Cosori
Cosori to jedna z najlepiej sprzedających się marek frytownic na gorące powietrze na świecie. Znana jest z koncentracji na innowacyjności i jakości. Jej produkty zdobyły wiele prestiżowych nagród.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.