Bezprzewodowy czytnik DataLogic QuickScan I QM2131, czujnik 1D + podstawa, USB KIT

- 7%

zdjęcie ilustracyjne

Bezprzewodowy czytnik DataLogic QuickScan I QM2131, czujnik 1D + podstawa, USB KIT
Bezprzewodowy czytnik DataLogic QuickScan I QM2131, czujnik 1D + podstawa, USB KIT
Bezprzewodowy czytnik DataLogic QuickScan I QM2131, czujnik 1D + podstawa, USB KIT
Kod produktu
3303895
OEM
QM2131-BK-433K1
Producent
DataLogic
Punkty lojalnościowe: 49
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Czytnik bezprzewodowy DataLogic QuickScan I QM2131

Uniwersalny czytnik bezprzewodowy przeznaczony do aplikacji pracujących z kodami kreskowymi 1D.

Czytnik jest wyposażony w skaner liniowy 1D i osiąga prędkość do 400 skanów na sekundę.

Technologia bezprzewodowa STAR

Technologia STAR w czytniku zapewnia, że nie będzie on zakłócał sieci radiowej. Zasięg wynosi do 25 metrów.

Elastyczny multi-interfejs

Czytnik posiada multi-interfejs (RS232, KBW, USB), co gwarantuje elastyczność i możliwość dowolnej zmiany połączenia w przyszłości.

Łatwa wymiana baterii

System wymiany baterii jest bardzo wydajny i nie wymaga użycia narzędzi. Do 30 000 skanów na jednym ładowaniu.

Potwierdzanie prawidłowego skanowania

Prawidłowy odczyt kodu jest potwierdzany sygnałem dźwiękowym, zielonym wskaźnikiem GreenSpot lub diodą LED.

Parametry techniczne

  • Typ czytnika: 1D
  • Prędkość odczytu: 400 skanów/sekundę
  • Temperatura pracy: od 0 do 50 °C
  • Temperatura przechowywania: -40 do 70 °C
  • Interfejs: USB, 433 MHz
  • Akcesoria: kabel USB, podstawka ładująca
  • Obsługa kodów: wszystkie standardowe kody 1D, w tym kody liniowe GS1 DataBar™
  • Wymiary: 163 x 91 x 41 mm
  • Waga: 190 g

Parametry

Rodzaj produktu
Łączność
Rodzaj kodu
Rodzaj czujnika
Charakterystyka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29786 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni