Automatyczny spieniacz do mleka DeLonghi Alicia Latte EMF2.W, pojemność 250/140 ml, opcja podgrzewania

- 2%

zdjęcie ilustracyjne

Automatyczny spieniacz do mleka DeLonghi Alicia Latte EMF2.W, pojemność 250/140 ml, opcja podgrzewania
Automatyczny spieniacz do mleka DeLonghi Alicia Latte EMF2.W, pojemność 250/140 ml, opcja podgrzewania
Automatyczny spieniacz do mleka DeLonghi Alicia Latte EMF2.W, pojemność 250/140 ml, opcja podgrzewania
Kod produktu
32391521
OEM
EMF2.W
Producent
DeLonghi
Punkty lojalnościowe: 15
0 ocen
W magazynie 6 szt, w czwartek u Ciebie

320,00 zł

314,87 zł

255,99 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 314,03 zł
W magazynie 6 szt, w czwartek u Ciebie

314,87 zł

320,00 zł

255,99 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

DeLonghi Alicia Latte EMF2.W - automatyczny spieniacz do mleka

DeLonghi Alicia Latte EMF2.W to Twój towarzysz w przygotowywaniu bogatej mlecznej pianki. Dzięki niemu staniesz się mistrzem w przygotowywaniu pysznych napojów w zaledwie kilka sekund.

Przezroczysta pokrywa do monitorowania procesu

Przezroczysta pokrywa pozwala monitorować proces spieniania mleka. Można łatwo kontrolować proces i uzyskać idealną konsystencję pianki.

Bezpieczeństwo i komfort dzięki izolowanej termicznie podstawie

Izolowana termicznie podstawa umożliwia bezpieczne umieszczenie spieniacza na dowolnej powierzchni. Spieniacz posiada również obrotową podstawę 360° ułatwiającą przenoszenie.

Podgrzewanie i spienianie mleka

Spieniacz umożliwia spienianie mleka zarówno na ciepło, jak i na zimno. Dzięki temu można przygotować szeroką gamę napojów zgodnie z własnymi preferencjami. Ponadto oferuje również możliwość podgrzewania mleka.

Parametry techniczne:

  • Pojemność grzewcza: 250 ml
  • Pojemność ubijania: 140 ml
  • Moc: 500 W
  • Cechy: obrotowa podstawa 360°, nieprzywierająca powłoka wewnętrznego dzbanka

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni