Zestaw trymerów SHP 8900BK SENCOR
249,90 zł
203,17 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw trymerów SENCOR SHP 8900BK
Technologia Direct Drive: bezpośrednie zasilanie z gniazda sieciowego podczas ładowania.
Zasilanie: Urządzenie jest zasilane z akumulatora lub z sieci podczas ładowania.
Silnik: Bardzo cichy, profesjonalny silnik wysokoobrotowy zapewnia komfortowe przycinanie.
Ostrza: z powłoką tytanową do precyzyjnego przycinania.
Ustawienia przycinania
Bez przedłużenia: możliwość cięcia 0,8 / 1,2 / 1,6 / 2,0 / 2,5 mm.
Rozszerzenia wysokości: 4 wymienne rozszerzenia 3 / 6 / 9 / 12 mm.
Regulowane długości: łącznie 25.
Inne funkcje
Uchwyt: Ergonomiczny, zapobiega ślizganiu się w dłoni.
Żywotność baterii: do 3 godzin.
Szerokość ostrza: 46 mm.
Przełącznik ON/OFF.
Prędkość: tryb klasyczny i turbo.
Wyświetlacz: dioda LED stanu akumulatora.
Bateria: Wbudowany akumulator litowo-jonowy o pojemności 2500 mAh.
Dostarczone akcesoria
- Szczotka do czyszczenia
- Olej
- Wysokość nasadki do przycinania włosów 3 mm
- Wysokość nasadki do przycinania włosów 6 mm
- Wysokość nasadki do przycinania włosów 9 mm
- Wysokość nasadki do przycinania włosów 12 mm
- Ładowarka
Parametry techniczne
Długość kabla: 195 cm.
Waga: 172 g.
Wymiary: (wysokość × głębokość × szerokość): 191 × 49 × 45 mm.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.