TN1603 TRYMER ROWENTA

zdjęcie ilustracyjne

TN1603 TRYMER ROWENTA
TN1603 TRYMER ROWENTA
TN1603 TRYMER ROWENTA
TN1603 TRYMER ROWENTA
TN1603 TRYMER ROWENTA
TN1603 TRYMER ROWENTA
Kod produktu
741007866
Producent
ROWENTA
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
W magazynie 9 szt, w piątek u Ciebie

98,99 zł

80,48 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 73,28 zł
W magazynie 9 szt, w piątek u Ciebie

98,99 zł

80,48 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Trymer do włosów ROWENTA TN1603

Profesjonalny trymer z silnikiem AC

Rowenta TN1603 to trymer do włosów z profesjonalnym silnikiem AC, który zapewnia wysoką wytrzymałość i długotrwałą wydajność.

Wydajne przycinanie

Trymer charakteryzuje się wyjątkowo dużym ostrzem, które umożliwia wydajne przycinanie. Zasilanie sieciowe gwarantuje 100% wydajność i użytkowanie bez stresu związanego z rozładowaną baterią.

Regulacja długości cięcia

Rowenta TN1603 oferuje 15 ustawień długości cięcia od 1 do 12 mm. Pozwala to dostosować wynik cięcia do konkretnych wymagań.

Szczegółowe wykończenie

Urządzenie jest wyposażone w 4 nasadki grzebieniowe (3, 6, 9, 12 mm) i dźwignię mikroregulacji (1-1,5-2 mm), które umożliwiają precyzyjną regulację szczegółów.

Wygodny w użyciu

Trymer jest wyposażony w przewód o długości 1,80 m zapewniający wygodę użytkowania. Ostrza można myć, co ułatwia czyszczenie.

Długa gwarancja

Ten trymer jest objęty 10-letnią gwarancją na naprawę produktu.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Zasilacz
Marka
Wymienne załączniki
Liczba rozszerzeń
Przeznaczony
Zakres ustawień
Liczba ustawionych długości
Bezobsługowa praca

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30031 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni