Yeelight Motion Sensor Closet Light A20-czarny, 4000K (zimna biel)
70,91 zł
57,65 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Yeelight Motion Sensor Closet Light A20-czarny, 4000K
Strona główna
Yeelight Motion Sensor Closet Light to ekonomiczne, ultracienkie oświetlenie wewnętrzne LED.
Wygląd i montaż
Lampa ma imponujący metaliczny wygląd i zaledwie 9 mm grubości. Instalacja nie wymaga wiercenia, dzięki magnetycznemu mocowaniu.
Inteligentne funkcje
Lampa jest wyposażona w inteligentny podwójny fotoczuły czujnik ruchu. Automatyczna aktywacja czujnika przez ruch przy braku światła.
Tryb ręczny
Lampa oferuje również ręczny tryb oświetlenia dla dodatkowej wygody.
Doładowanie
Akumulator o pojemności 1000 mAh, ładowany przez złącze USB-C.
Certyfikacja
Lampa posiada certyfikat IP20.
Kolor światła
Barwa światła to zimna biel (4000K).
Parametry techniczne
- Materiał: aluminium tworzywo sztuczne
- Wymiary: 200x40x9mm
- Waga: 90 g
- Moc znamionowa: 1,2 W
- Napięcie: 5 V DC 0,5 A
- Moc w trybie czuwania: 0,2 mA
- Pojemność baterii: 1100 mAh
- Czas pracy: >5h w trybie WŁ.
- Żywotność baterii: 300 cykli, 80% pojemności
- Jasność: 45 lm, regulowana
- CRI: Ra80
- Certyfikat IP: IP20
- Wejście: DC 5V/1A
- Interfejs ładowania: USB-C
- Temperatura otoczenia pracy: -10°C-40°C
- Robocza wilgotność otoczenia: 0-85% RH
- Temperatura zewnętrznej powierzchni lampy:
- Moduły czujników: czujnik podczerwieni, czujnik światła
- Zakres wykrywania: 0-4 m przy 30°, 0-2 m przy 120°
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.