Xiaomi Wowstick 1F 69v1 wkrętak elektryczny AKU srebrny
287,03 zł
252,67 zł
205,42 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Elektryczny wkrętak ACU Xiaomi Wowstick 1F 69w1
Śrubokręt do drobnych napraw
Elektryczny wkrętak ACU Xiaomi WOWStick 1F 69v1 jest idealny do naprawy telefonów komórkowych, tabletów i małej elektroniki.
Projektowanie i budowa
Wkrętak posiada wysokiej jakości aluminiowy korpus o średnicy 1,6 cm, który jest odporny na korozję powierzchniową. Jego ergonomiczna konstrukcja doskonale leży w dłoni.
Praca dwukierunkowa
Wkrętak ma dwukierunkowy bieg, który jest przełączany za pomocą wygodnie umieszczonego przełącznika.
Oświetlenie LED
Do pracy w słabo oświetlonych miejscach służą 3 diody LED umieszczone na korpusie wkrętaka.
Żywotność baterii
Wewnątrz korpusu wkrętarki znajduje się wbudowany akumulator litowo-jonowy o żywotności do 8 godzin na jednym ładowaniu.
Moment obrotowy i prędkość
Moment obrotowy wkrętaka wynosi 0,15/3 Nm, a prędkość 200 obr.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera śrubokręt AKU, szeroką gamę bitów i innych akcesoriów do napraw.
Podkładka magnetyczna
Podkładka magnetyczna umożliwia bezpieczne przechowywanie śrub.
Szklana butelka z pokrywką
Szklana butelka z pokrywką jest idealna do przechowywania małych części, takich jak śruby.
Stojak na śrubokręt
Stojak na śrubokręt to praktyczne narzędzie do pracy.
Dźwignia i przyssawka
Zestaw zawiera łomy do otwierania pokryw oraz specjalną przyssawkę do mocowania plastikowych i szklanych pokryw tylnych.
Magnetyzer / demagnetyzer bitów
Magnetyzer/demagnetyzer końcówek wkrętakowych jest niezbędnym narzędziem do pracy.
Bity
Zestaw zawiera łącznie 56 stalowych bitów typu 4×28mm/45mm.
Parametry techniczne
- Korpus wkrętaka AKU: aluminium
- Bity: stal stopowa S2
- Typ akumulatora: litowo-jonowy
- Typ ładowania: USB Micro USB
- Żywotność baterii: do 8 godzin
- Moment obrotowy: 0,15 / 3 Nm
- Prędkość: 200 obr.
- Typy bitów: 4×28 mm/45 mm
- Wymiary wkrętaka: 175×16×16 mm
- Wymiary opakowania: 270×110×60 mm
- Waga samego śrubokręta: 58 g
- Całkowita waga: 518 g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.