Wiertarko-wkrętarka, 58G000, akumulatorowa, 18V, Energy , grafitowa
125,53 zł
117,77 zł
95,75 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Wkrętarka, 58G000, akumulatorowa, 18V, Energy , grafitowa
Model 58G000 jest częścią systemu Energy , bezprzewodowego elektronarzędzia zasilanego tym samym typem akumulatora litowo-jonowego 18 V.
Cechy produktu:
- Narzędzie współpracuje z akumulatorem 18 V Energy o pojemności 2,0 Ah lub 4,0 Ah.
- Płynna regulacja prędkości z dwoma stopniami prędkości za pomocą przełącznika ciśnieniowego
- Szybki i łatwy montaż sprzętu wiertarskiego o średnicy 0,8-10 mm dzięki samozaciskowemu uchwytowi wiertarskiemu.
Komfort i bezpieczeństwo
Zintegrowana dioda LED zwiększa widoczność bezpośredniej stacji roboczej w warunkach słabego oświetlenia.
Ergonomiczna obudowa pokryta antypoślizgowym materiałem zwiększa komfort pracy nawet w wymagających warunkach.
Dane techniczne:
- Zasilanie: akumulator
- Napięcie akumulatora: 18 V
- Prędkość (1. prędkość): 0-350 obr.
- Prędkość (2. prędkość): 0-1250 obr.
- Zakres uchwytu szybkiego montażu: 0,8-10 mm
- Liczba momentów: 19
- Miękki moment obrotowy: 28 Nm
- Stały moment obrotowy: 44 Nm
- Klasa ochrony: III
- Waga: 1,05 kg
Gwarancja:
Wszystkie elektronarzędzia, sprzęt, akumulatory i ładowarki Graphite są teraz automatycznie objęte przedłużoną gwarancją do 3 lat.
Akcesoria
Ładowarka i bateria nie są dołączone.
- Bateria 2 mAh: 58G001
- Bateria 4 mAh: 58G004
- Ładowarka: 58G002
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.