Wiertarko-wkrętarka, 58G000, akumulatorowa, 18V, Energy , grafitowa

- 6%

zdjęcie ilustracyjne

Wiertarko-wkrętarka, 58G000, akumulatorowa, 18V, Energy , grafitowa
Wiertarko-wkrętarka, 58G000, akumulatorowa, 18V, Energy , grafitowa
Kod produktu
1PNVS000AL8HR
Producent
Graphite
Punkty lojalnościowe: 5
0 ocen
W magazynie 6 szt, jutro u Ciebie

125,53 zł

117,77 zł

95,75 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 115,48 zł
W magazynie 6 szt, jutro u Ciebie

117,77 zł

125,53 zł

95,75 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Wkrętarka, 58G000, akumulatorowa, 18V, Energy , grafitowa

Model 58G000 jest częścią systemu Energy , bezprzewodowego elektronarzędzia zasilanego tym samym typem akumulatora litowo-jonowego 18 V.

Cechy produktu:

  • Narzędzie współpracuje z akumulatorem 18 V Energy o pojemności 2,0 Ah lub 4,0 Ah.
  • Płynna regulacja prędkości z dwoma stopniami prędkości za pomocą przełącznika ciśnieniowego
  • Szybki i łatwy montaż sprzętu wiertarskiego o średnicy 0,8-10 mm dzięki samozaciskowemu uchwytowi wiertarskiemu.

Komfort i bezpieczeństwo

Zintegrowana dioda LED zwiększa widoczność bezpośredniej stacji roboczej w warunkach słabego oświetlenia.

Ergonomiczna obudowa pokryta antypoślizgowym materiałem zwiększa komfort pracy nawet w wymagających warunkach.

Dane techniczne:

  • Zasilanie: akumulator
  • Napięcie akumulatora: 18 V
  • Prędkość (1. prędkość): 0-350 obr.
  • Prędkość (2. prędkość): 0-1250 obr.
  • Zakres uchwytu szybkiego montażu: 0,8-10 mm
  • Liczba momentów: 19
  • Miękki moment obrotowy: 28 Nm
  • Stały moment obrotowy: 44 Nm
  • Klasa ochrony: III
  • Waga: 1,05 kg

Gwarancja:

Wszystkie elektronarzędzia, sprzęt, akumulatory i ładowarki Graphite są teraz automatycznie objęte przedłużoną gwarancją do 3 lat.

Akcesoria

Ładowarka i bateria nie są dołączone.

  • Bateria 2 mAh: 58G001
  • Bateria 4 mAh: 58G004
  • Ładowarka: 58G002

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29974 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni