22000-56 KAWY RUSSELL HOBBS
660,77 zł
534,00 zł
434,15 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Ekspres do kawy Russell Hobbs 22000-56
Technologia cichego parzenia zapewnia do 60% cichszą pracę, idealną do parzenia kawy, gdy inni jeszcze śpią.
Szklany czajniczek
Szklany dzbanek do kawy Russell Hobbs 22000-56 jest w stanie napełnić do 12 filiżanek. Czyni go to idealnym wyborem dla dużych gospodarstw domowych lub biur.
Filtr stały
Dzięki stałemu filtrowi z wyjmowanym uchwytem konserwacja ekspresu do kawy jest łatwa i szybka. Koniec z niepotrzebną wymianą filtra.
24-godzinny przełącznik cyfrowy
Cyfrowy 24-godzinny zegar pozwala zaplanować parzenie kawy zgodnie z własnymi potrzebami. Kawa będzie gotowa dokładnie wtedy, gdy jej potrzebujesz.
Wskaźnik ilości wody
Wskaźnik ilości wody w ekspresie Russell Hobbs 22000-56 ułatwia sprawdzenie, ile wody pozostało.
Opcje gotowania
Ekspres oferuje opcję parzenia od 4 do 12 filiżanek, dzięki czemu możesz zaparzyć dokładnie taką ilość kawy, jakiej potrzebujesz.
Funkcje pauzy i nalewania
Funkcja pauzy i nalewania pozwala przerwać proces parzenia kawy w dowolnym momencie, a następnie łatwo go wznowić.
Funkcja utrzymywania temperatury
Ekspres Russell Hobbs 22000-56 utrzymuje temperaturę kawy do 40 minut, dzięki czemu możesz cieszyć się kawą w najlepszym wydaniu.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.