WYTRZYMAŁA MASZYNA DO SZYCIA 4432 SINGER

zdjęcie ilustracyjne

WYTRZYMAŁA MASZYNA DO SZYCIA 4432 SINGER
WYTRZYMAŁA MASZYNA DO SZYCIA 4432 SINGER
Kod produktu
741001408
Producent
SINGER
Punkty lojalnościowe: 53
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

WYTRZYMAŁA MASZYNA DO SZYCIA 4432 SINGER

Nowoczesna, mechaniczna maszyna do szycia do użytku domowego.

32 rodzaje ściegów

Maszyna oferuje 6 ściegów podstawowych, 18 ściegów dekoracyjnych, 7 ściegów elastycznych i 1-stopniową dziurkę na guziki.

Opcja szycia podwójną igłą

Funkcja ta pozwala na szycie podwójną nicią dla większej wytrzymałości ściegu.

Rewers do szycia

Dla mocniejszych i trwalszych szwów.

Pozycjonowana igła

Pozycjonowanie igły lewo/prawo do wszywania zamków błyskawicznych.

Płynna regulacja długości i szerokości ściegu

Regulacja długości ściegu maks. 4-4,5 mm i regulacja szerokości ściegu maks. 4,6-5,0 mm.

Praktyczne wolne ramię i kompaktowy napinacz nici

Umożliwia łatwą obsługę urządzenia.

Automatyczna kontrola docisku stopki

Zapewnia równomierny nacisk dla gładkich szwów.

System zatrzaskowy

Łatwa i szybka wymiana stopy.

Automatyczne wyłączanie dolnego uzwojenia cewki

Dla bezpieczniejszego i bardziej wydajnego szycia.

Poziomy montaż cewki

Zapewnia płynną pracę gwintu.

Wysoka prędkość szycia

Do 1100 ściegów/min.

Solidna metalowa rama

Długa żywotność urządzenia.

Może Cię również zainteresować

Parametry

Rodzaj produktu
Marka
Regulowana igła
Stopka do obszywania dziurek
Liczba rodzajów szwów
Cofanie

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 42027 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 29000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

95% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni