M3505 MASZYNA DO SZYCIA SINGER
1 103,09 zł
700,50 zł
569,51 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
M3505 MASZYNA DO SZYCIA SINGER
Maszyna do szycia Singer M3505 to nowy model na 2020 r. Dzięki nowej konstrukcji, wzmocnionej konstrukcji i zwiększonej przestrzeni szycia wokół igły, wnosi nową jakość do świata szycia.
Cechy maszyny
Maszyna ma mocniejszy silnik i 32 rodzaje ściegów. Obejmuje to ściegi podstawowe, elastyczne i dekoracyjne, w tym 1-stopniową dziurkę na guziki.
Ściegi można regulować zarówno pod względem długości, jak i szerokości. Maszyna jest również wyposażona w nawlekacz igły i metalową ramę dla zwiększenia stabilności.
Zwiększona przestrzeń robocza
Przestrzeń robocza maszyny została zwiększona o 30% w porównaniu do starszych modeli. Lekki skos ułatwia układanie tkaniny i umożliwia jej łatwe i swobodne przesuwanie do podajnika.
Inne funkcje
- Pionowy hak wahadłowy CB
- Wolne ramię do szycia rękawów i spodni
- Dodatkowy stolik do przechowywania akcesoriów
- Bardzo wysoki podnośnik
- Wbudowane oświetlenie LED
Akcesoria
W zestawie z maszyną znajduje się bogate wyposażenie dodatkowe, które obejmuje stopkę uniwersalną, stopkę do zamków błyskawicznych, 4-stopniową stopkę do dziurek, stopkę do przyszywania guzików, drut, płytkę odlewniczą, śrubokręt, wykałaczkę, filcowy krążek pod szpulkę, uchwyty na szpulki, pakiet igieł, szpulkę do nici dolnej, miękki pokrowiec oraz pedał do regulacji prędkości maszyny.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.