Wypiekacz do chleba SBR 2000SS SENCOR
499,90 zł
406,42 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SENCO SBR 2000SS Domowy wypiekacz do chleba
Wysokiej jakości wzornictwo dla Twojej kuchni
SENCO SBR 2000SS to luksusowa konstrukcja ze stali nierdzewnej uzupełniona dużym wyświetlaczem LCD.
Automatyczny dozownik i programy pieczenia
Ta piekarnia jest wyposażona w automatyczny dozownik i 23 wstępnie ustawione programy pieczenia.
Gotowanie dżemów i marmolad
Piekarnia obejmuje również program do gotowania dżemów i marmolad.
Produkcja ciasta
Można użyć zaprogramowanego programu do wyrabiania ciasta, na przykład na pizzę, bagietki, bułki lub pączki.
Ustawienie koloru skórki
SENCO SBR 2000SS oferuje 3 poziomy regulacji koloru skorupy: jasny, średni i ciemny.
Opóźnione pieczenie i pamięć w przypadku awarii zasilania
Piekarnik posiada 13-godzinny timer do opóźnionego pieczenia i 10-minutową pamięć w przypadku awarii zasilania.
Utrzymanie temperatury i łatwa konserwacja
Po zakończeniu pieczenia wypiekacz utrzymuje temperaturę przez 60 minut. Forma i hak ugniatający z powłoką antyadhezyjną gwarantują łatwą konserwację.
Dostarczone akcesoria
- Kubek pomiarowy
- Łyżki
- Stalowy hak do wyjmowania zapieczonego haka ugniatającego
Parametry techniczne
- Moc: 550 W
- Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 360 x 275 x 335 mm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.