Wypiekacz do chleba Tefal PF 240E38
564,90 zł
459,27 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Tefal PF 240E38 - Wypiekacz do chleba
Wyposażenie i funkcje
Wyświetlacz: Tak
Maks. pojemność: 1000 g
Liczba haków ugniatających: 1
Pieczenie bezglutenowe: tak
Ustawienie koloru skórki: jasny, średni, ciemny
Opóźniony start: Tak
Moc: 720 W
Programy automatyczne
- 20 automatycznych programów do łatwego przygotowywania domowego chleba i innych potraw
- 3 programy dla dań bezglutenowych
Łatwy w użyciu
Duży wyświetlacz informuje o parametrach i czasie pieczenia.
3 ustawienia wagi i 3 poziomy przyrumienienia.
Opóźniony start i ogrzewanie
Opóźniony start do 15 godzin i funkcja automatycznego ogrzewania przez 1 godzinę.
Przygotowanie domowych produktów mlecznych
Dzięki specjalnemu pojemnikowi można przygotować do 1 l świeżego sera lub jogurtu.
Łatwy w użyciu, łatwy do czyszczenia
Wyjmowany pojemnik na ciasto ułatwia wysypywanie ciasta. Można myć w zmywarce.
Książka kucharska z przepisami
W książce kucharskiej znajdziesz tradycyjne wypieki i oryginalne przepisy.
Łatwa naprawa, dostępność części zamiennych
Zaprojektowany z myślą o łatwej naprawie, szybkiej i taniej dostawie części zamiennych przez 10 lat, 6500 centrów serwisowych na całym świecie.
Wymiary i waga
Waga: 4,7 kg
Wysokość: 29,8 cm
Szerokość: 29 cm
Głębokość: 31,77 cm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.