Wypiekacz do chleba Tefal PF 240E38

zdjęcie ilustracyjne

Wypiekacz do chleba Tefal PF 240E38
Wypiekacz do chleba Tefal PF 240E38
Wypiekacz do chleba Tefal PF 240E38
Wypiekacz do chleba Tefal PF 240E38
Kod produktu
32104825
OEM
PF240E38
Producent
Tefal
Punkty lojalnościowe: 28
0 ocen
W magazynie 5 szt, w środę u Ciebie

564,90 zł

459,27 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 555,33 zł
W magazynie 5 szt, w środę u Ciebie

564,90 zł

459,27 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Tefal PF 240E38 - Wypiekacz do chleba

Wyposażenie i funkcje

Wyświetlacz: Tak

Maks. pojemność: 1000 g

Liczba haków ugniatających: 1

Pieczenie bezglutenowe: tak

Ustawienie koloru skórki: jasny, średni, ciemny

Opóźniony start: Tak

Moc: 720 W

Programy automatyczne

  • 20 automatycznych programów do łatwego przygotowywania domowego chleba i innych potraw
  • 3 programy dla dań bezglutenowych

Łatwy w użyciu

Duży wyświetlacz informuje o parametrach i czasie pieczenia.

3 ustawienia wagi i 3 poziomy przyrumienienia.

Opóźniony start i ogrzewanie

Opóźniony start do 15 godzin i funkcja automatycznego ogrzewania przez 1 godzinę.

Przygotowanie domowych produktów mlecznych

Dzięki specjalnemu pojemnikowi można przygotować do 1 l świeżego sera lub jogurtu.

Łatwy w użyciu, łatwy do czyszczenia

Wyjmowany pojemnik na ciasto ułatwia wysypywanie ciasta. Można myć w zmywarce.

Książka kucharska z przepisami

W książce kucharskiej znajdziesz tradycyjne wypieki i oryginalne przepisy.

Łatwa naprawa, dostępność części zamiennych

Zaprojektowany z myślą o łatwej naprawie, szybkiej i taniej dostawie części zamiennych przez 10 lat, 6500 centrów serwisowych na całym świecie.

Wymiary i waga

Waga: 4,7 kg

Wysokość: 29,8 cm

Szerokość: 29 cm

Głębokość: 31,77 cm

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30102 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni