Wymienne głowice Philips HX6044/33 sonicare dla dzieci

- 2%

zdjęcie ilustracyjne

Wymienne głowice Philips HX6044/33 sonicare dla dzieci
Wymienne głowice Philips HX6044/33 sonicare dla dzieci
Wymienne głowice Philips HX6044/33 sonicare dla dzieci
Wymienne głowice Philips HX6044/33 sonicare dla dzieci
Kod produktu
32101531
OEM
HX6044/33
Producent
Philips
Punkty lojalnościowe: 5
1 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Philips Sonicare For Kids HX6044/33 - główki wymienne

Czyszczenie i ochrona dziecięcych uśmiechów

Dla dzieci w wieku od 7 lat.

Optymalny dla małych ust i rosnących zębów.

Do użytku wyłącznie ze szczoteczkami elektrycznymi For Kids.

4 sztuki w opakowaniu

Standardowy rozmiar, zatrzaskowy.

Sprzątanie, które dzieci uwielbiają

Do 75% większa skuteczność niż w przypadku szczoteczki manualnej*

Potwierdzone klinicznie.

Doskonałe usuwanie płytki nazębnej.

Lepsze wyniki badań profilaktycznych.

Bezpieczny dla zębów i dziąseł

Przetestowane i sprawdzone pod kątem wyjątkowej wydajności i trwałości.

Kompatybilny ze wszystkimi szczoteczkami Philips Sonicare 3. generacji

Zatrzaskiwanie i zdejmowanie uchwytu szczotki.

Mocny uchwyt, łatwa konserwacja i czyszczenie.

Perfekcyjne czyszczenie z maksymalnym efektem w każdej sekundzie

Nasza moc soniczna dla ograniczonego czasu szczotkowania.

Zdrowe nawyki i ulepszone techniki czyszczenia.

Delikatna technologia soniczna szczoteczek Philips Sonicare

Innowacyjna technologia dźwiękowa.

Wprowadza płyn między zęby.

Usuwa płytkę nazębną.

Wyjątkowe codzienne sprzątanie.

Parametry

Rodzaj produktu
Zapasowy typ głowicy
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni