Głowica wymienna Philips HX9044 / 33 Sonicare Premium Plaque Defense

- 27%

zdjęcie ilustracyjne

Głowica wymienna Philips HX9044 / 33 Sonicare Premium Plaque Defense
Kod produktu
34517911
OEM
HX9044/33
Producent
Philips
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
W magazynie 10 szt, w piątek u Ciebie

238,82 zł

173,80 zł

141,30 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 168,36 zł
W magazynie 10 szt, w piątek u Ciebie

173,80 zł

238,82 zł

141,30 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Zwrotne opakowanie zapasowe:
Ilość sztuk w opakowaniu (szt): 4
Typ: do higieny jamy ustnej
Konkretna ilość sztuk (szt): 4

Projekt produktu: kolor czarny;

Philips Sonicare Premium Plaque Defense

* Standardowy rozmiar główki odwzorowuje kształt zębów i dziąseł dzięki miękkim, elastycznym bokom, które zapewniają do 4 razy większy kontakt z powierzchnią niż zwykła główka szczoteczki, zapewniając wygodne i głębokie czyszczenie.
* Usuwa do 10 razy więcej płytki nazębnej, nawet w trudno dostępnych miejscach, zapewniając wyjątkowe, głębokie czyszczenie wzdłuż linii dziąseł i między zębami.
* Aby uzyskać optymalne rezultaty, zmieniaj głowicę co 3 miesiące.
* Opakowanie zawiera 4szt.
* Kolor czarny.

* Pasuje do tych modeli:
Plaque Prevention Series 2 Series, Plaque Protection Series 2 Series, Gum Care Series 3, DiamondClean, DiamondClean Smart, EasyClean, Essence, FlexCare, FlexCare Platinum, FlexCare Platinum Connected, FlexCare +, For Kids, For Kids, HealthyWhite, HealthyWhite +, PowerUp , OchronneCzyste


Specyfikacje
* Inteligentne rozpoznawanie główki szczoteczki: tak
* Miękkość włókien: średnio miękka
* Kolor czarny
* Materiał główki szczoteczki: miękkie, elastyczne gumowe boki
* Włókna, które ostrzegają: Utrata niebieskiego koloru włókien
* Rozmiar: standardowy

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29339 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni