Philips HX9044/17 Sonicare C3 Premium Plaque Control, wymienne główki, rozmiar standardowy, 4 sztuki, zatrzaskowe, białe
201,15 zł
173,13 zł
140,76 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Wymienne główki Philips HX9044/17 Sonicare C3 Premium Plaque Control
Odkryj głębokie czyszczenie bez wysiłku
4x więcej powierzchni kontaktu dzięki naszej technologii adaptacyjnej. Głowica dostosowuje się do linii zębów i dziąseł.
Elastyczne i miękkie gumowe boki
Absorbują one nadmierne ciśnienie czyszczące, a tym samym pozwalają w pełni wykorzystać technologię soniczną.
Ostrzeżenie dotyczące wymiany głowicy
BrushSync™ powiadamia o konieczności wymiany głowicy. Niebieskie nici zmieniają kolor na biały, gdy nadchodzi czas wymiany.
Zatrzaskowa konstrukcja ułatwiająca wymianę
Główka pasuje idealnie do każdej szczoteczki Philips Sonicare, z wyjątkiem modeli PowerUp Battery i Essence.
Do 10x lepsze usuwanie płytki nazębnej
Dzięki elastycznej konstrukcji usuwa do 10 razy więcej płytki nazębnej nawet w trudno dostępnych miejscach.
Specyfikacje
- Inteligentne rozpoznawanie główki szczoteczki: Tak
- Miękkość włókien: średnio miękkie
- Kolor: Biały
- Materiał główki szczoteczki: Miękkie, elastyczne gumowe boki
- Nici, które alarmują: Utrata niebieskiego koloru nici
- Rozmiar: standardowy
Kompatybilność
System mocowania główki jest kompatybilny z większością modeli Philips Sonicare.
Jakość i wydajność
W celu uzyskania optymalnych rezultatów zaleca się wymianę głowicy co 3 miesiące.
Pakiet zawiera
4x wymienne głowice Premium Plaque Defense (C3)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.