VELVET SMOOTH WET&DRY 2 SPEED SCHOLL
241,29 zł
176,07 zł
143,15 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Scholl Velvet Smooth Wet & Dry 2 prędkości
Miękkie stopy w kilka minut
Usuwa szorstką, suchą i twardą zrogowaciałą skórę. Jedwabiście miękkie stopy już po jednym użyciu.
Wodoodporność
Rozpieszczaj swoje stopy pod prysznicem lub w wannie dzięki specjalnie zaprojektowanej głowicy rolkowej do stosowania na mokrych lub suchych stopach.
Akumulator
Nie trzeba wymieniać baterii. Wystarczy naładować urządzenie bezprzewodowe za pomocą dołączonej stacji dokującej, a będzie ono w pełni naładowane przy każdym użyciu.
System dwubiegowy
Bez względu na to, jak wygląda Twoja skóra, zawsze znajdziesz odpowiednią prędkość. Wybierz najlepsze ustawienie prędkości, którego potrzebujesz.
Miękki uchwyt
Ergonomicznie ukształtowany miękki uchwyt zapewnia wygodny i pewny chwyt podczas użytkowania.
Instrukcje bezpieczeństwa
Ten pilnik do stóp nie jest odpowiedni dla osób z cukrzycą i słabym krążeniem. Używać wyłącznie z ładowarką przeznaczoną do akumulatorowego pilnika do stóp Velvet Smooth Wet & Dry.
Instrukcje użytkowania
Przed użyciem należy uważnie przeczytać wszystkie instrukcje dotyczące bezpieczeństwa i użytkowania. Przed użyciem należy w pełni naładować pilnik do stóp.
Czyszczenie po użyciu
Wyłącz pilnik do stóp i opłucz go pod bieżącą wodą. Osuszyć czystą, suchą ściereczką i przechowywać w chłodnym, suchym miejscu niedostępnym dla dzieci.
Wymiana głowicy obrotowej
Wymień głowicę obrotową, gdy stwierdzisz, że jest mniej skuteczna. Wykonaj poniższe czynności i upewnij się, że pilnik do stóp jest wyłączony.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.