Uchwyt monitora ARCTIC Z2-3D (gen.3) - Rozpakowany
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Z2-3D (gen.3)
Podwójne ramię monitora ze sprężyną gazową do montażu na biurku
Pełna mobilność dla większego komfortu
Dzięki technologii podnośnika gazowego modelu Z2-3D (Gen 3), ekran można płynnie podnosić lub odsuwać i przesuwać swobodnie w pionie.
Ergonomiczne pozycjonowanie ekranu
Nasze ramiona do monitora mają regulowaną wysokość i umożliwiają łatwe dostosowanie ekranu do idealnego, ergonomicznego ustawienia ekranu. Górna część ekranu powinna znajdować się tuż poniżej poziomu oczu.
Praca z wieloma monitorami
Dodaj drugi ekran i zwiększ swoją produktywność dzięki ramieniu monitora Z2-3D (Gen 3).
Ulepszona przestrzeń robocza
Ramię do monitora Z2-3D (Gen 3) pomaga w utrzymaniu porządku na biurku i tworzy cenniejszą przestrzeń na ważne rzeczy.
Koncentrator USB SuperSpeed
Koncentrator USB SuperSpeed zapewnia wygodne miejsce na biurku do podłączania urządzeń USB, dzięki czemu gadżety są zawsze w zasięgu ręki. Jednocześnie można podłączyć do czterech urządzeń.
Kompatybilny z monitorami Ultrawide
Ramię do monitora ARCTIC Z2-3D (Gen 3) z łatwością obsługuje najnowsze monitory ultrawide (do 29 cali). Kompatybilne są również klasyczne monitory 16:9 (do 34 cali). Z2-3D (Gen 3) obsługuje monitory o wadze 8 kg / 17,6 funta na ramię.
Zarządzanie kablami
Masz dość plątaniny kabli? Zwolnij miejsce na biurku dzięki dołączonemu systemowi zarządzania kablami Z2-3D (Gen 3).
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Materiał: stal, stop aluminium ADC12
Kolor: czarny matowy
Nachylenie: +/- 90 °
Prędkość: 180 °
Obrót: 360 °
Standard VESA: 75/100
Maksymalna waga monitora: 8 kg (17,6 funta)
Classis 16: 9 rozmiar monitora: do 34”
Ultraszeroki rozmiar monitora: do 29"
Zestaw przedłużający: Z + 1 Pro, Z + 2 Pro, LH1
Kompatybilność: Windows 10, 8.1, 7, Vista, XP, macOS, Linux
Porty: 4x USB 3.2 Gen 1, z wejściem zasilania Micro USB
Długość kabla: 2 m
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.