AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON

- 19%

zdjęcie ilustracyjne

AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON
AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON
AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON
AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON
AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON
AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON
AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON
AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON
Kod produktu
741011822
Producent
REMINGTON
Punkty lojalnościowe: 9
3 ocen
W magazynie 5 szt, 6.5.2024 u Ciebie

241,89 zł

196,98 zł

160,15 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 155,60 zł
W magazynie 5 szt, 6.5.2024 u Ciebie

196,98 zł

241,89 zł

160,15 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

AC9300 SHINE THERAPY PRO REMINGTON

Suszarka do włosów REMINGTON AC9300 jest wyposażona w trzy technologie promujące lśniące włosy.

Super jonizacja

Natychmiast wygładza włosy i zapobiega puszeniu się dzięki superjonizacji - 2x więcej jonów.

Powierzchnia ceramiczna

Ulepszona powierzchnia ceramiczna jest nasycona mikroodżywkami z marokańskim olejkiem arganowym.

Profesjonalny system ogrzewania

System ten posiada zintegrowany czujnik zapewniający stałą temperaturę powierzchni.

Wyświetlacz cyfrowy

Urządzenie jest wyposażone w cyfrowy wyświetlacz i oferuje 9 ustawień temperatury (150-230°C).

Szybka rozgrzewka

Rozgrzać do żądanej temperatury w ciągu 15 sekund.

Pływające powierzchnie

Pływające powierzchnie 110 mm zapewniają równomierny nacisk podczas stylizacji.

Funkcja Turbo Boost i pamięć ustawionej temperatury

Urządzenie jest wyposażone w funkcję Turbo boost i funkcję pamięci temperatury.

Funkcje bezpieczeństwa

Posiada blokadę temperatury, zamykane powierzchnie ułatwiające przechowywanie i automatyczne wyłączanie po 60 minutach.

Elementy praktyczne

Remington AC9300 ma uniwersalne napięcie i 3-metrowy obrotowy przewód dla łatwej obsługi.

Urządzenie jest dostarczane z silikonowym etui ochronnym.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Liczba prędkości
Liczba temperatur
Liczba rozszerzeń
Zimne powietrze
Dyfuzor
Końcówka kształtująca
Nasadka grzebieniowa
Wiszące oko

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29786 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni