Trymer do brody Braun BT7940, 0,5-20 mm, akumulatorowy, 4 nasadki Gillette, szary
214,20 zł
213,06 zł
173,22 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Trymer do włosów i brody Braun BT7940
Idealne cięcie dzięki golarce Braun BT7940
Dzięki 39 opcjom regulacji długości i ostrym metalowym ostrzom, trymer ten zapewnia idealne, precyzyjne cięcie.
Silnik z automatycznym czujnikiem
Ten mocny silnik zapewnia stałą prędkość, dzięki czemu idealnie nadaje się do przycinania gęstego i długiego zarostu.
Bateria litowo-jonowa zapewniająca długotrwałą pracę
BT7940 jest wyposażony w akumulator litowo-jonowy, który gwarantuje o 150% dłuższy czas pracy niż poprzedni model BT3040.
W pełni zmywalny dla łatwej konserwacji
Ten męski trymer do brody i włosów można w pełni umyć, co ułatwia jego czyszczenie i konserwację.
Praca w sieci i bezprzewodowa
BT7940 może być używany zarówno w trybie sieciowym, jak i bezprzewodowym, co zwiększa jego wszechstronność.
Różne opcje ustawień dla maksymalnej dokładności
Nasadki do przycinania i precyzyjna regulacja 39 długości od 0,5 do 20 mm umożliwiają dowolną stylizację zarostu lub włosów.
Dożywotnia trwałość ostrza
Metalowe ostrza o dożywotniej trwałości gwarantują, że trymer Braun będzie służył długo i niezawodnie.
Zestaw zawiera również maszynkę do golenia Gillette Fusion5 ProGlide
Technologia Flexball zapewnia gładkie golenie.
Zaprojektowany z myślą o tym, co ważne
Trymery Braun zostały zaprojektowane w Niemczech i są ergonomiczne i trwałe. Model BT7940 został skonstruowany z myślą o 7-letniej eksploatacji.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.