Golarka Xiaomi S301
175,15 zł
163,50 zł
132,93 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Golarka elektryczna Xiaomi S301 Ceramiczne ostrze, czyste i precyzyjne golenie Mocne ostrze ceramiczne Ceramika cyrkonowa i technologia szlifowania diamentowego Dwa razy twardsze niż konwencjonalne ostrza ceramiczne o żywotności do 240 godzin Odporne na korozję, łatwe do czyszczenia Ceramiczne ostrza o zwiększonej trwałości Odporne na korozję, łatwe w czyszczeniu i skutecznie zapobiegają powstawaniu nieprzyjemnych zapachów Ładowanie przez Type-C, żywotność baterii 90 dni Uniwersalne ładowanie przez złącze typu C Długa żywotność baterii Regulacja prędkości dzięki funkcji Smart Sensing Inteligentna regulacja prędkości Automatyczna poprawa prędkości golenia Podwójna niezależna pływająca głowica goląca Innowacyjna pływająca głowica goląca (IFT) z 3 ostrzami pochłaniającymi wstrząsy Obrót o 360 Delikatnie modeluje twarz Wyświetlacz numeryczny LED 2 ustawienia prędkości Blokada podróżna Wskaźnik czyszczenia i pozostały poziom naładowania baterii Stopień ochrony IPX7 do użytku na mokro i na sucho Wodoodporność IPX7, w pełni zmywalna Zdejmowane ostrze dla łatwego i dokładnego czyszczenia Specyfikacje: Nazwa: golarka elektryczna xiaomi S301 Model: S301 Napięcie robocze: 3,7 V Moc robocza: 3W Stopień ochrony IP: IPX7 Typ ładowania: Typ C Wejście: 5V 1A Czas ładowania: ok. 2 godz. Zawartość opakowania: Golarka Xiaomi, kabel do ładowania, adapter do ładowania, szczoteczka do czyszczenia, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.