TRUST mysz KUZA, bezprzewodowa, USB
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Mysz bezprzewodowa Kuza
Bezprzewodowa mysz o wygodnej konstrukcji i wygodnych przyciskach kciuka
- Wygodna konstrukcja sprawia, że praca z tą myszą jest przyjemnością
- 10 metrów zasięgu bezprzewodowego z dołączonym mikroodbiornikiem USB
- Dostosuj prędkość kursora za pomocą przycisku DPI (800/1200/1600 DPI)
- Dwa przyciski kciuka (następny i tylny) umożliwiają łatwe przeglądanie
- Oszczędzaj czas pracy baterii za pomocą wyłącznika zasilania i wyłączaj mysz, gdy nie jest używana
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Wysokość głównego produktu | 44 mm |
Szerokość głównego produktu | 78mm |
Głębokość głównego produktu | 122 mm |
Waga całkowita | 78 gramów |
Waga jednostki głównej | 76 gramów |
Formfactor | Standard |
Ergonomiczny styl | Nie |
Łączność | |
Rodzaj połączenia | Bezprzewodowy |
Bluetooth | Nie |
Zasięg bezprzewodowy | 10 m² |
Protokoły bezprzewodowe | RF 2,4 GHz |
Odbiornik USB w zestawie | tak |
Wersja USB | 2,0 |
Typ złącza | USB-A męski |
Cechy | |
Ciche kliknięcie | tak |
Podkładki ślizgowe | teflon |
Oprogramowanie | Nie |
Przechowywany odbiornik USB | tak |
Regulowane DPI | tak |
Oszczędzanie energii | tak |
Hazard | |
Zaprojektowany do gier | Nie |
Oświetlenie | |
Światła | Nie |
Moc | |
Zawiera baterie | tak |
Bateria do ponownego ładowania | nie |
Ilość baterii | 2 |
Typ baterii (AA, AAA itp.) | AA |
Czujnik | |
Technologia czujników | Optyczny |
Wejście | |
Źródło prądu | Bateria |
Zgodność | |
Kompatybilne platformy oprogramowania | Windows, Chrome OS, Mac OS |
Zgodne typy urządzeń | Laptop, komputer |
Kontrola | |
Typ uchwytu | Dłoń, pazur, palec |
Sterownica | lewo, prawo, środek, przód, tył, pętla dpi |
Liczba przycisków | 6 |
Przycisk DPI | tak |
Włącznik / wyłącznik | tak |
Programowalne przyciski | Nie |
Regulowana waga | Nie |
Odpowiednia powierzchnia | nieodblaskowa płaska powierzchnia |
Wskaźniki | Bateria |
Użytkowanie lewo-praworęczne | Praworęczny |
Kółko przewijania | tak |
Trackball | Nie |
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.