TRUST mysz KUZA, bezprzewodowa, USB

- 26%

zdjęcie ilustracyjne

TRUST mysz KUZA, bezprzewodowa, USB
TRUST mysz KUZA, bezprzewodowa, USB
TRUST mysz KUZA, bezprzewodowa, USB
TRUST mysz KUZA, bezprzewodowa, USB
TRUST mysz KUZA, bezprzewodowa, USB
Kod produktu
3373888
OEM
24114
Producent
Trust
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Mysz bezprzewodowa Kuza

Bezprzewodowa mysz o wygodnej konstrukcji i wygodnych przyciskach kciuka

  • Wygodna konstrukcja sprawia, że praca z tą myszą jest przyjemnością
  • 10 metrów zasięgu bezprzewodowego z dołączonym mikroodbiornikiem USB
  • Dostosuj prędkość kursora za pomocą przycisku DPI (800/1200/1600 DPI)
  • Dwa przyciski kciuka (następny i tylny) umożliwiają łatwe przeglądanie
  • Oszczędzaj czas pracy baterii za pomocą wyłącznika zasilania i wyłączaj mysz, gdy nie jest używana

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Wysokość głównego produktu 44 mm
Szerokość głównego produktu 78mm
Głębokość głównego produktu 122 mm
Waga całkowita 78 gramów
Waga jednostki głównej 76 gramów
Formfactor Standard
Ergonomiczny styl Nie
Łączność
Rodzaj połączenia Bezprzewodowy
Bluetooth Nie
Zasięg bezprzewodowy 10 m²
Protokoły bezprzewodowe RF 2,4 GHz
Odbiornik USB w zestawie tak
Wersja USB 2,0
Typ złącza USB-A męski
Cechy
Ciche kliknięcie tak
Podkładki ślizgowe teflon
Oprogramowanie Nie
Przechowywany odbiornik USB tak
Regulowane DPI tak
Oszczędzanie energii tak
Hazard
Zaprojektowany do gier Nie
Oświetlenie
Światła Nie
Moc
Zawiera baterie tak
Bateria do ponownego ładowania nie
Ilość baterii 2
Typ baterii (AA, AAA itp.) AA
Czujnik
Technologia czujników Optyczny
Wejście
Źródło prądu Bateria
Zgodność
Kompatybilne platformy oprogramowania Windows, Chrome OS, Mac OS
Zgodne typy urządzeń Laptop, komputer
Kontrola
Typ uchwytu Dłoń, pazur, palec
Sterownica lewo, prawo, środek, przód, tył, pętla dpi
Liczba przycisków 6
Przycisk DPI tak
Włącznik / wyłącznik tak
Programowalne przyciski Nie
Regulowana waga Nie
Odpowiednia powierzchnia nieodblaskowa płaska powierzchnia
Wskaźniki Bateria
Użytkowanie lewo-praworęczne Praworęczny
Kółko przewijania tak
Trackball Nie

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj myszy
Specyfikacje myszy
Interfejs myszy
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29662 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni