Philips ProtectiveClean HX6836 / 24 Różowa (4500) szczoteczka do zębów
414,95 zł
354,17 zł
287,94 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Szczoteczka do zębów Philips ProtectiveClean HX6836/24 Pink (4500)
Produkt EAN: 8710103882848
Cechy produktu
Delikatny i bezpieczny dla wrażliwych zębów i dziąseł, aparatów ortodontycznych i protez.
Dynamiczny efekt czyszczenia zapewnia przepływ płynu do przestrzeni międzyzębowych.
Ostrzeże Cię, jeśli zbyt mocno naciskasz podczas czyszczenia.
Technologia
Łączenie korpusu inteligentnej szczoteczki do zębów z inteligentnymi główkami.
Zawsze wiadomo, kiedy należy wymienić główkę szczoteczki.
Motywacja do dokładnego czyszczenia za pomocą QuadPacer i Smartimer.
Tryby
- Clean: Do codziennego czyszczenia wysokiej jakości
- Biały: Usuwa pigmentację powierzchniową
Pakiet zawiera
- Korpus szczotki: 1 ProtectiveClean
- Główki szczoteczki: 1 główka W2 Optimal White
- Ładowarka: 1
Projekt i wykonanie
Kolor: Pastelowy róż
Wydajność czyszczenia
Częstotliwość: Do 62 000 wymazów na minutę
Korzyści zdrowotne: Przyczynia się do zmniejszenia próchnicy zębów
Efekty wybielania: bielsze zęby w ciągu 1 tygodnia
Technologia inteligentnych czujników
Czujnik ciśnienia: ostrzeżenie o zbyt silnym czyszczeniu
Przypomnienie o wymianie BrushSync: Zawsze wiadomo, kiedy należy wymienić główkę szczoteczki
Łatwy w użyciu
Kompatybilność: zatrzaskowa główka szczoteczki
Rozpoznawanie główki szczoteczki: synchronizacja z trybem optymalnym
Wskaźnik wymiany: świeci się ikona przypomnienia
Wskaźnik baterii: kontrolka pokazuje stan baterii
Korpus szczotki: Smukła, ergonomiczna konstrukcja
Żywotność baterii: do 2 tygodni
Dane techniczne
Bateria: Akumulator
Typ akumulatora: litowo-jonowy
Czas pracy (od pełnego naładowania do rozładowania): do 2 tygodni
Zużycie
Napięcie: 110-220 V
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.