TrueLife AquaFloss Station - Oral Shower
465,04 zł
283,42 zł
230,42 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife AquaFloss Station - Prysznic do ust
Idealny uśmiech, zdrowe zęby i dziąsła bez pracy.
Usuwa płytkę nazębną spomiędzy zębów
Dysza prysznica doustnego miesza powietrze z kroplami wody, a strumień czyszczący przechodzi pod ciśnieniem między zębami.
Łatwy w użyciu
Stacja do płukania jamy ustnej TrueLife AquaFloss jest łatwa w użyciu. Wystarczy włożyć dyszę do ust, wybrać optymalne ciśnienie, a w ciągu minuty zęby i dziąsła będą higienicznie czyste.
Korzyści z używania stacji AquaFloss
- Poprawia krążenie krwi w dziąsłach
- Delikatnie masuje i stymuluje dziąsła
- Zabija szkodliwe bakterie w przestrzeniach międzyzębowych i na linii dziąseł
- Zapewnia dodatkową ochronę w przypadku chorób dziąseł i zapalenia dziąseł
- Zwalcza stany zapalne, ubytki i poprawia ogólny stan zdrowia dziąseł i jamy ustnej.
- Pomaga usuwać nieprzyjemne zapachy i poprawia higienę jamy ustnej
- Idealny pomocnik do czyszczenia aparatów ortodontycznych, koron i implantów
Wielokrotny zbiornik czyszczący
Pojemność 600 ml wystarcza na kilka czyszczeń.
10 poziomów ciśnienia
Dysza ma 10 poziomów ciśnienia, przy których wstrzykuje mieszaninę kropelek wody i powietrza do ust.
2 dysze w opakowaniu
Nasz prysznic ustny jest wyposażony w dwie wymienne dysze dla wielu członków rodziny.
Ciśnienie od 30 do 125 PSI
Wystarczające ciśnienie nowego modelowania pulsacyjnego może niezawodnie rozbijać i usuwać płytkę nazębną, a także oczyszczać dziąsła ze szkodliwych bakterii.
Wygodna kontrola
W trakcie procesu można zmieniać poziom ciśnienia w zbiorniku, a bezpośrednio na dyszy znajduje się przycisk umożliwiający przerwanie czyszczenia.
Parametry stacji TrueLife AquaFloss
- Pojemność zbiornika: 600 ml
- Wymiary: 155 mm × 135 mm × 215 mm
- Zasilanie: sieciowe, 100-240 V 50/60 Hz
- Regulowane ciśnienie: od 30 do 125 PSI
- Liczba dysz w opakowaniu: 2
- Wodoodporność pod prysznicem: IPX3
- Waga: 0,7 kg
Zawartość opakowania
- 1× Stacja TrueLife AquaFloss
- 1 × instrukcja
- 2× dysza standardowa
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.