TrueLife AquaFloss Compact C300 Biały Płyn do płukania jamy ustnej
338,96 zł
322,05 zł
261,83 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife AquaFloss Compact C300 Biały - Prysznic do ust
EAN: 8594175358926
Strona główna
TrueLife AquaFloss Compact C300 to idealne narzędzie do perfekcyjnej higieny jamy ustnej. Usuwa do 99% płytki nazębnej i bakterii.
Cechy
- Technologia StreamTrue: Przepływ wody i powietrza dociera nawet do najmniejszych przestrzeni.
- Kompaktowa konstrukcja: idealna w podróży, żywotność baterii do 14 dni.
- 5 trybów czyszczenia: różne intensywności nacisku dla indywidualnych potrzeb.
- Funkcja DIY: dostosuj intensywność nacisku do własnych preferencji.
- 6 specjalnych dysz: Zaprojektowane dla różnych potrzeb stomatologicznych.
Korzyści
Płyn do płukania jamy ustnej AquaFloss Compact C300 jest łatwiejszy i delikatniejszy niż nitkowanie zębów. Jest łatwy w użyciu i wymaga minimum praktyki.
Konstrukcja i funkcjonalność
Kompaktowa konstrukcja ułatwia przenoszenie. Prysznic ustny jest wyposażony w timer i funkcję pamięci ostatnio używanego trybu.
Zapobieganie próchnicy i zapaleniu dziąseł
Prysznic usuwa do 99% płytki nazębnej, zmniejszając ryzyko próchnicy i zapalenia dziąseł.
Parametry
- Żywotność baterii: 14 dni
- Tryby: 5 (łagodny, średni, mocny, impulsowy, DIY)
- Timer: Tak (2 minuty)
- Pamięć: tak
- Dodatkowe głowice: seria C (standardowa, ortodontyczna, periodontologiczna, płytka nazębna)
- Pojemność zbiornika: 300 ml
- Ładowanie: kabel USB
- Zakres ciśnienia: 8 - 110 PSI
- Wymiary: 63 × 304 × 68 mm (szer. x wys. x gł.)
- Waga: 239 g
- Wodoodporność: IPX7
Zawartość opakowania
- Prysznic do ust AquaFloss Compact C300
- Wymienne dysze serii C - 3 × standardowe, 1 × do płytki nazębnej, 1 × ortodontyczne, 1 × periodontologiczne
- Kabel USB
- Obudowa dysz
- Pokrowiec ze sztucznej skóry
- Instrukcje
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.