TP-Link Tapo RV30 - robotyczny odkurzacz i mop, Lidar
1 575,83 zł
1 376,28 zł
1 118,93 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz automatyczny i mop TP-Link Tapo RV30
TP-Link Tapo RV30 to odkurzacz automatyczny z wbudowanym mopem, który pozwala szybko i bez wysiłku posprzątać cały dom.
Kluczowe cechy
- Odkurzacz i mop w jednym
- System LiDAR i Gyro Dual Navi do mapowania kosmosu
- Tryby czyszczenia dla każdego pomieszczenia
- 3 godziny ciągłego czyszczenia
- Automatyczny powrót do stacji ładowania
- Zwiększona moc ssania podczas przenoszenia na dywan
- Sterowanie głosowe i za pomocą aplikacji
- Komunikaty głosowe w czasie rzeczywistym
- 4 200Pa Hiper ssanie
Podwójny system nawigacji
LiDAR & Gyro Dual Navi mapuje każde pomieszczenie w domu w czasie rzeczywistym, wykorzystując pole widzenia 360°. Precyzyjny system mapowania zapobiega wielokrotnemu czyszczeniu już wyczyszczonego obszaru, działa w ciemności i zwiększa wydajność czyszczenia.
Pole widzenia 360
Mapowanie obszaru 100 m2 w 8 minut i informacje o lokalizacji w czasie rzeczywistym.
Czyszczenie dostosowane do potrzeb
Odkurzacz automatyczny RV30 jest wyposażony w akumulator o pojemności 5000 mAh, który pozwala na 3 godziny sprzątania po każdym pełnym naładowaniu. Jeśli bateria wyczerpie się podczas sprzątania, odkurzacz powróci do stacji ładującej, a następnie automatycznie wznowi przerwane sprzątanie.
Sterowanie głosowe
Kompatybilność z Asystentem Google i Amazon Alexa umożliwia sterowanie odkurzaczem za pomocą poleceń głosowych.
Zawartość opakowania
- Sprzęt - Odkurzacz automatyczny
- Stacja dokująca
- Zasilacz
- Zestaw montażowy do mopa
- (2) mop
- (2) Szczotka boczna
- (2) Filtr HEPA
- Szczotka do czyszczenia
Parametry techniczne
Funkcje bezprzewodowe
- Standardy WiFi: 802.11n, 802.11b/g
- Zintegrowane WiFi:Tak
Złącza i interfejsy
Inne:Bluetooth
Moc
- Pojemność baterii [mAh]: 5000
- Czas pracy na jednym ładowaniu [min]:180
Właściwości fizyczne
- Pojemność kosza [L]:0,35
- Objętość pojemnika na wodę [L]: 0,3
- Szerokość [mm]:341
- Wysokość [mm]:95
- Głębokość [mm]:341
- Kolor:Biały
Ogólne
Poziom hałasu [dB]:55
Inne
- Moc ssania [Pa]: 4200
- Typ nawigacji: Lidar, żyroskop
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.