TP-Link Tapo RV30 - robotyczny odkurzacz i mop, Lidar

- 13%

zdjęcie ilustracyjne

TP-Link Tapo RV30 - robotyczny odkurzacz i mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - robotyczny odkurzacz i mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - robotyczny odkurzacz i mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - robotyczny odkurzacz i mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - robotyczny odkurzacz i mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - robotyczny odkurzacz i mop, Lidar
TP-Link Tapo RV30 - robotyczny odkurzacz i mop, Lidar
Kod produktu
AGTPL00426
OEM
Tapo RV30
Producent
TP-Link
Punkty lojalnościowe: 68
0 ocen
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

1 575,83 zł

1 376,28 zł

1 118,93 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 1 372,50 zł
W magazynie 3 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

1 376,28 zł

1 575,83 zł

1 118,93 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Odkurzacz automatyczny i mop TP-Link Tapo RV30

TP-Link Tapo RV30 to odkurzacz automatyczny z wbudowanym mopem, który pozwala szybko i bez wysiłku posprzątać cały dom.

Kluczowe cechy

  • Odkurzacz i mop w jednym
  • System LiDAR i Gyro Dual Navi do mapowania kosmosu
  • Tryby czyszczenia dla każdego pomieszczenia
  • 3 godziny ciągłego czyszczenia
  • Automatyczny powrót do stacji ładowania
  • Zwiększona moc ssania podczas przenoszenia na dywan
  • Sterowanie głosowe i za pomocą aplikacji
  • Komunikaty głosowe w czasie rzeczywistym
  • 4 200Pa Hiper ssanie

Podwójny system nawigacji

LiDAR & Gyro Dual Navi mapuje każde pomieszczenie w domu w czasie rzeczywistym, wykorzystując pole widzenia 360°. Precyzyjny system mapowania zapobiega wielokrotnemu czyszczeniu już wyczyszczonego obszaru, działa w ciemności i zwiększa wydajność czyszczenia.

Pole widzenia 360

Mapowanie obszaru 100 m2 w 8 minut i informacje o lokalizacji w czasie rzeczywistym.

Czyszczenie dostosowane do potrzeb

Odkurzacz automatyczny RV30 jest wyposażony w akumulator o pojemności 5000 mAh, który pozwala na 3 godziny sprzątania po każdym pełnym naładowaniu. Jeśli bateria wyczerpie się podczas sprzątania, odkurzacz powróci do stacji ładującej, a następnie automatycznie wznowi przerwane sprzątanie.

Sterowanie głosowe

Kompatybilność z Asystentem Google i Amazon Alexa umożliwia sterowanie odkurzaczem za pomocą poleceń głosowych.

Zawartość opakowania

  • Sprzęt - Odkurzacz automatyczny
  • Stacja dokująca
  • Zasilacz
  • Zestaw montażowy do mopa
  • (2) mop
  • (2) Szczotka boczna
  • (2) Filtr HEPA
  • Szczotka do czyszczenia

Parametry techniczne

Funkcje bezprzewodowe

  • Standardy WiFi: 802.11n, 802.11b/g
  • Zintegrowane WiFi:Tak

Złącza i interfejsy

Inne:Bluetooth

Moc

  • Pojemność baterii [mAh]: 5000
  • Czas pracy na jednym ładowaniu [min]:180

Właściwości fizyczne

  • Pojemność kosza [L]:0,35
  • Objętość pojemnika na wodę [L]: 0,3
  • Szerokość [mm]:341
  • Wysokość [mm]:95
  • Głębokość [mm]:341
  • Kolor:Biały

Ogólne

Poziom hałasu [dB]:55

Inne

  • Moc ssania [Pa]: 4200
  • Typ nawigacji: Lidar, żyroskop

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30126 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni