TOUCHBeauty 0759A Szczoteczka oczyszczająca 3w1 różowa
211,72 zł
175,12 zł
142,37 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TOUCHBeauty 0759A Szczoteczka oczyszczająca 3w1 różowa
Elektryczna szczoteczka oczyszczająca TOUCHBeauty 0759A to Twój towarzysz w walce o idealną cerę. Oferuje trzy różne nasadki do demakijażu, głębokiego oczyszczania i złuszczania.
3 główki szczoteczki dla różnych potrzeb
- Szczoteczka PBT do usuwania sebum, brudu i makijażu.
- Lateksowa gąbka do usuwania zaskórników i złuszczania naskórka.
- Silikonowa szczoteczka do skóry wrażliwej, masuje skórę i poprawia krążenie krwi.
Obrót o 360° i 2 prędkości pracy
Obrót o 360° dla skuteczniejszego i głębszego czyszczenia. Niska prędkość do delikatnego oczyszczania i masażu twarzy. Wysoka prędkość do głębokiego oczyszczania, złuszczania i usuwania tłustego makijażu.
Przypadek praktyczny
Etui mieści urządzenie i wszystkie główki szczoteczki. Kompaktowa konstrukcja jest idealna do podróży. Ergonomiczna konstrukcja etui umożliwia łatwe wyjmowanie wszystkich części.
Kluczowe cechy
- 3 główki szczoteczki dla różnych potrzeb.
- 2 prędkości robocze.
- Etui podróżne, które może pomieścić urządzenie i wszystkie główki szczoteczki.
- Wodoodporność - IPX5.
- Zasilanie 2 × baterie AA (brak w zestawie).
O marce TOUCHBeauty
TOUCHBeauty to międzynarodowa marka założona w 1999 roku i zarejestrowana w Wielkiej Brytanii oraz 53 innych krajach i regionach. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu w branży kosmetycznej, TOUCHBeauty koncentruje się na projektowaniu, badaniach i rozwoju produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych.
Parametry TOUCHBeauty 0759A
- Model: TB-0759A
- Zasilanie: 3 V / 0,37 A
- Baterie: 2 × AA (brak w zestawie)
- Wymiary: 16,5 × 7,1 × 5,7 cm
- Waga: 134 g
Zawartość opakowania
- TOUCHBeauty 0759A
- 3 główki szczoteczki
- Walizka podróżna
- Instrukcja obsługi w języku czeskim i słowackim
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.