TomTom GO Navigator 6"
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
TomTom GO Navigator 6"
EAN: 636926106948
TomTom GO Navigator 6" to niezawodny przewodnik w podróży.
Duży interaktywny wyświetlacz 6"
6-calowy ekran dotykowy zapewniający przejrzyste instrukcje.
TomTom Traffic
Szczegółowe ostrzeżenia o zbliżających się zamknięciach, wypadkach i korkach.
Ostrzeżenie o fotoradarach
Zapoznaj się z fotoradarami na trasie z odpowiednim wyprzedzeniem.
Mapy świata TomTom
Zapewniamy globalny zasięg z aktualizacjami map co kwartał.
Aktualizacje przez Wi-Fi
Aktualizuj mapy przez Wi-Fi bez konieczności korzystania z komputera.
RouteBar™
Wszystkie ważne informacje o trasie w jednym miejscu.
Sterowanie głosowe
Łatwe sterowanie urządzeniem TomTom GO Navigator za pomocą głosu.
Dostosowywanie urządzenia nawigacyjnego
Zmień kolor mapy, linię trasy i inne elementy, aby dostosować je do swoich potrzeb.
Statystyki podróży
Uzyskaj przegląd swojego profilu jazdy dzięki funkcji statystyk podróży.
Główne specyfikacje
- Wyświetlacz: 6" (15 cm)
- Rozdzielczość wyświetlacza: 800 x 480 WVGA (109 PPI)
- Pamięć wewnętrzna: 16 GB
- Obsługa kart pamięci: tak, micro SD (maks. 32 GB)
- Bluetooth: Tak
- Wi-Fi: Tak, 2,4 Ghz
- Aktualizacja map TomTom przez sieć Wi-Fi: Tak
- Naprowadzanie na pas ruchu: Tak
- Sterowanie głosowe: tak
- Ostrzeżenie o fotoradarach: Tak (1 rok)
- Dodatkowa aplikacja MyDrive: tak
- Mapy.
TomTom GO Navigator 6" to niezawodny przewodnik w podróży.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.