Samochodowa kamera rejestrująca Navitel R5
417,12 zł
390,25 zł
317,28 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Niezawodny pomocnik w podróży NAVITEL R5 to uniwersalna kamera samochodowa z cyfrowym prędkościomierzem i informatorem GPS. Wysoka jakość nagrywania NAVITEL R5 jest wyposażony w czujnik SONY 307 (noktowizor) i 4 szklany obiektyw o szerokim kącie widzenia 170°, zapewniając najwyższą jakość nagrywania wszystkiego, co dzieje się na drodze. Ulepszone funkcje Kamera NAVITEL R5 GPS oferuje nowy poziom wygody i bezpieczeństwa. Dzięki urządzeniu będziesz mógł nie tylko nagrywać wysokiej jakości filmy, ale także otrzymywać powiadomienia o kamerach kontroli ruchu i radarach na drodze, a także informacje o prędkości pojazdu. Ochrona przed nadpisaniem Kamera NAVITEL R5 GPS posiada wbudowany czujnik uderzenia (G-sensor), który chroni przed nadpisaniem wideo podczas kolizji lub ostrego manewru. Specyfikacja: * Czujnik: SONY 307 (noktowizor) * Rozdzielczość wideo: 1920?1080 Full HD (30 fps) * Kąt widzenia: 170° * Typ obiektywu: 4-warstwowy szklany obiektyw * Format wideo: MOV (H.264) * Format ramki: JPG * Regulowana długość wideo: 1/3/5 min * Nagrywanie w pętli: tak * Automatyczny start: tak * G-sensor: tak * Tryb parkowania: tak * Antena GPS: tak * Duża pojemność pamięci: tak * PROCESOR: MSTAR AIT8336 * Interfejs (HDMI, mini USB i inne): mini-USB * Karta microSD: do 64GB * Uchwyt: klej 3M, zasilanie dostarczane bezpośrednio do uchwytu *Głośnik: tak * Mikrofon: tak * Zasilanie: 5V 1.5A * Bateria: Li-Pol *Pojemność baterii: 180mAh 3.7V * Kolor: czarny * Wymiary: 54x51x32 * Waga: 69g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.