Samochodowa kamera rejestrująca Navitel R300
275,19 zł
259,57 zł
211,03 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Navitel R300 GPS: kamera samochodowa
EAN: 8594181741828
Opis
Navitel R300 GPS to wielofunkcyjna kamera samochodowa, która łączy w sobie funkcje wideorejestratora, cyfrowego prędkościomierza i GPS.
Wyposażona jest w wysokiej jakości czujnik GC2053 (noktowizyjny) i 4-warstwowy szklany obiektyw, aby zapewnić szczegółowy obraz nawet w warunkach słabego oświetlenia.
Funkcje
- Wbudowana antena GPS z aktualną bazą danych dostarcza kierowcy informacji o fotoradarach i potencjalnie niebezpiecznych odcinkach.
- Inteligentny system aktywuje ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe 450 m przed umieszczeniem kamery lub jakimkolwiek innym ograniczeniem komunikacji.
- Kąt kamery 140° umożliwia nagrywanie szerokiego odcinka drogi przed pojazdem, w tym pobocza i krawędzi drogi.
Bonus
Wszyscy użytkownicy otrzymają w prezencie voucher z 12-miesięcznym kluczem licencyjnym na instalację Navitel Navigator z mapami 43 krajów Europy, Rosji, Białorusi, Kazachstanu i Ukrainy.
Specyfikacja techniczna
- 2\" Wyświetlacz TN o rozdzielczości 320 x 240
- Czujnik kamery GC2053 (noktowizor)
- Kąt widzenia 140 stopni
- Typ obiektywu - 4-warstwowy szklany obiektyw
- Format wideo MOV (H.264)
- Rozdzielczość wideo 1920 x 1080 Full HD (30 kl./s)
- Format obrazu JPG
- Długość wideo 1/3/5 min
- Nagrywanie w pętli i ochrona nagrań
- Funkcja automatycznego uruchamiania
- Funkcja alertów GPS
- Funkcja czujnika G
- Wykrywanie ruchu
- Funkcja trybu parkowania
- Funkcja nagrywania dźwięku
- Funkcja anteny GPS
- PROCESOR MSTAR MSC8336
- Interfejs micro USB
- Gniazdo kart Micro SD o pojemności do 64 GB
- Uchwyt z przyssawką na przednią szybę
- Głośnik, mikrofon
- Zasilanie USB 2.0 DC 5 V 1 A
- Akumulatory Li-Pol
- Pojemność akumulatora 120 mAh 3,7 V
- Wymiary 63 x 56 x 33 mm
- Waga 48 g
Zawartość opakowania
- Udogodnienia
- Uchwyt samochodowy (na przednią szybę)
- Ładowarka samochodowa
- Adapter samochodowy
- Ściereczka czyszcząca z mikrofibry
- Podręcznik użytkownika
- Karta gwarancyjna
- Kupon podarunkowy
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.