Tester okablowania LAN TLCD8601S z wyświetlaczem LCD, coax, Cat3/Cat5E/Cat6/Cat7, UTP/STP, USB, PoE, ping, sonda, anti-loop
1 057,22 zł
919,23 zł
747,34 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Tester okablowania LAN TLCD8601S

Tester kabli LAN TLCD8601S to zaawansowany tester do testowania i diagnozowania różnego rodzaju kabli/przewodów.
Technologia TDR
Tester wykorzystuje technologię TDR do dokładnego lokalizowania i identyfikowania usterek w okablowaniu.
Wyświetlacz LCD

Urządzenie jest wyposażone w duży wyświetlacz LCD, który pokazuje wszystkie istotne informacje i obsługuje ustawienia wielojęzyczne.
Funkcje
Tester jest wyposażony we wbudowany generator tonów i funkcję wyszukiwania portów.
Typy kabli
- UTP/STP (RJ-45)
- Współosiowe (BNC)
- Telefon (RJ-11)
- Okablowanie USB
Rodzaje pomiarów
- Pomiar długości przewodu, metoda odbicia
- Test odłączenia/zwarcia z identyfikacją zlokalizowanej usterki
- Schemat okablowania w kablu - tylko dla portów RJ45 z pętlą zwrotną
- Wyszukiwanie kabla sondy
- Identyfikacja kabla
- Ping (ICMP) do wybranego adresu IP
- Pomiar poziomów napięcia PoE na przewodach
Dokładność pomiaru długości
Dla nieznanego kabla po uprzedniej kalibracji na próbce o długości co najmniej 10 m: 2% długości i /- 0,5 m
Dla kabli CAT5E: 3% długości i /- 0,5 m
Informacje techniczne
Wyświetlacz
LCD, 128 x 64 px
Baterie
3,7 V, Lion, 1800 mAh
Czytnik kart pamięci
Gniazdo na kartę microSD (TF) - zapisywanie rekordów (połączenia kablowe, długości kabli, napięcie PoE na przewodach itp.)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.