Multimetr Emos EM420B, zakres automatyczny

- 16%

zdjęcie ilustracyjne

Multimetr Emos EM420B, zakres automatyczny
Kod produktu
AG603092
OEM
2202008000
Producent
Emos
Punkty lojalnościowe: 7
0 ocen
W magazynie 5 szt, 6.5.2024 u Ciebie

190,05 zł

159,75 zł

129,88 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 161,38 zł
W magazynie 5 szt, 6.5.2024 u Ciebie

159,75 zł

190,05 zł

129,88 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

3,5-cyfrowy wyświetlacz (maks. wyświetlacz 1999) pomarańczowe podświetlenie wyświetlacza automatyczny wybór zakresu przycisk do zapisu wartości maksymalnej przycisk do zapisu właśnie zmierzonej wartości Zakres napięcia stałego od 200 mV do 600 V Zakres napięcia przemiennego od 2 V do 600 V Zakres prądu stałego od 200 µA do 10 A Zakres prądu przemiennego od 200 µA do 10 A bezdotykowy pomiar cęgowy dla prądu AC/DC 200/1000 A (cęgi nie wchodzą w skład zestawu) zakres rezystancji od 1 Ohm do 20 MOhm pomiar pojemności od 1000 µF do 20 nF Pomiar temperatury od -20°C do 1000°C test tranzystorów test diody pomiar ciągłości obwodu automatyczne wyłączanie w stanie bezczynności wskaźnik niskiego poziomu baterii zasilanie bateryjne 3x1,5 AAA (w zestawie) w zestawie - instrukcja obsługi, końcówki pomiarowe, 1 szt. redukcja do pomiaru tranzystorów, 1 szt. sonda temperatury typu K, 1 szt. blokada pokrywy baterii wymiary 75 x 158 x 35 mm waga 200 g

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29728 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni