Tesla Smart Dehumidifier XL
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny osuszacz powietrza Tesla XL
Walka z wilgocią
Inteligentny osuszacz powietrza Tesla Smart Dehumidifier XL to niezawodny sojusznik w walce z wilgocią. Jego wydajność jest idealna do pomieszczeń o powierzchni do 40 m2.
Kontrola na wyciągnięcie ręki
Steruj osuszaczem za pomocą smartfona lub tabletu poprzez aplikację Tesla Smart. Wybierz jeden z trzech trybów osuszania i wentylatora, aby uzyskać optymalny komfort.
Inteligentni asystenci
Osuszaczem można również sterować za pomocą poleceń głosowych za pośrednictwem Asystenta Google i Amazon Alexa.
Wysoka wydajność osuszania
Osuszacz może usunąć do 12 litrów wody dziennie przy poborze mocy 158 W. Pojemność zbiornika na wodę wynosi 3,2 litra.
Bezpieczeństwo
Gdy zbiornik na wodę jest pełny, osuszacz informuje o tym za pomocą sygnału świetlnego i wiadomości na telefonie.
Projekt dla każdego domu
Dzięki prostej konstrukcji osuszacz Tesla Smart Dehumidifier XL można łatwo zintegrować z każdym wnętrzem.
Dane techniczne:
- ID: TSL-AC-VIRGO
- Napięcie: AC100-120V 50/60Hz AC220-240V 50/60Hz
- Moc: 158 W
- Zbiornik na wodę: 3,2 l
- Wydajność osuszania: 12 l/dzień (30°C, 80% wilgotności względnej), 6,9 l/dzień (27°C, 60% wilgotności względnej)
- Powierzchnia użytkowa: 18-30 m2
- Aplikacja: aplikacja Tesla Smart dla systemów Android i iOS
- Wymiary: 295 x 295 x 560 mm
- Waga: 12 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.