Szuflada kasowa Virtuos SK-500C, z kablem 24V, segregator 6/8, 9-24V, czarna

zdjęcie ilustracyjne

Szuflada kasowa Virtuos SK-500C, z kablem 24V, segregator 6/8, 9-24V, czarna
Szuflada kasowa Virtuos SK-500C, z kablem 24V, segregator 6/8, 9-24V, czarna
Szuflada kasowa Virtuos SK-500C, z kablem 24V, segregator 6/8, 9-24V, czarna
Szuflada kasowa Virtuos SK-500C, z kablem 24V, segregator 6/8, 9-24V, czarna
Szuflada kasowa Virtuos SK-500C, z kablem 24V, segregator 6/8, 9-24V, czarna
Szuflada kasowa Virtuos SK-500C, z kablem 24V, segregator 6/8, 9-24V, czarna
Szuflada kasowa Virtuos SK-500C, z kablem 24V, segregator 6/8, 9-24V, czarna
Kod produktu
33050476
OEM
EKN0110
Producent
Virtuos
Punkty lojalnościowe: 37
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Szuflada kasowa Virtuos SK-500C

EAN: 8594182291551

Wprowadzenie produktu

SK-500C to szuflada kasowa otwierana do przodu. Jej konstrukcja jest podobna do szuflad Flip top.

Charakterystyka

Uchwyt na banknoty i monety jest wyjmowany i regulowany. Szuflada może być otwierana kluczem lub elektronicznie.

Specyfikacje

  • Segregator: 6× na banknoty (regulowany), 8× na monety
  • Wymiary: 495 (szer.) x 125 (wys.) x 305 (gł.) mm
  • Waga: 10,7 kg
  • Waga z opakowaniem: 11,8 kg
  • Złącze: RJ-50 10P10C do podłączenia kabla zewnętrznego

Kompatybilność

SK-500C jest kompatybilny z różnymi systemami ekonomicznymi, informatycznymi i biznesowymi.

  • Abra Gen
  • Agnis
  • Ekonomista
  • Farmis
  • Oprogramowanie Ježek - DUEL
  • Money S3
  • Stormware - Pohoda
  • Tresoft - Signys
  • TRIFID

Bezpieczeństwo i jakość

SK-500C charakteryzuje się wytrzymałą mechanicznie konstrukcją oraz czystą i precyzyjną obróbką.

Łączenie

Uniwersalne podłączenie dowolnych systemów POS wykorzystujących złącze RJ50-10p10c poprzez wybór odpowiedniego kabla zewnętrznego.

Zamki są dostarczane z dwoma kluczami.

Parametry

Rodzaj produktu
Łączność
Rodzaj otwarcia

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29780 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

85% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni