Szczoteczka soniczna TrueLife SonicBrush Compact Pink
211,36 zł
194,52 zł
158,15 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Szczoteczka soniczna TrueLife SonicBrush Compact Pink
EAN: 8594175359091
Strona główna
Dla jasnego uśmiechu i zdrowych dziąseł jest SonicBrush Compact Pink. Nowoczesna szczoteczka soniczna, która usuwa maksymalną ilość płytki nazębnej dzięki technologii SonicTrue®.
4 tryby czyszczenia
Cztery tryby czyszczenia dla pełnej pielęgnacji jamy ustnej. Clean do codziennego użytku, Sensitive do wrażliwych zębów i dziąseł, Whiten dla bielszego uśmiechu i Massage do masażu dziąseł.
Technologia soniczna SonicTrue
Wysoka częstotliwość oscylacji główki szczoteczki do 70 000 ruchów na minutę. Technologia SonicTrue® niszczy płytkę nazębną i przebarwienia pigmentowe oraz jest łagodniejsza dla szkliwa zębów.
Praktyczny w podróży
Kompaktowy rozmiar i etui podróżne ułatwiające przenoszenie. Bateria wystarcza nawet na 30 dni pracy, więc podstawka ładująca może pozostać w domu.
Pełna higiena jamy ustnej
W zestawie znajdują się 3 wymienne głowice różnych typów. Standard dla normalnego czyszczenia, Sensitive dla bardziej wrażliwych zębów i Whiten dla efektu wybielania.
Parametry
- Żywotność baterii: 30 dni (2 minuty 2 razy dziennie)
- Ładowanie: bezprzewodowe indukcyjne z bazy
- Liczba ruchów: do 70 000 ruchów/min.
- Tryby: Czyszczenie, Wrażliwy, Masaż, Wybielanie
- Timer: 2 min (interwał 30 s)
- Pamięć: tak
- Dodatkowe głowice: kompaktowe (Standard, Sensitive, Whiten)
- Wymiary szczotki: 2,5 cm × 17,0 cm × 2,5 cm (szer. × wys. × gł.)
- Waga szczotki: 100 g
- Waga szczotki z podstawą: 166 g
- Wodoodporność: IPX7
Zawartość opakowania
- Szczoteczka soniczna SonicBrush Compact Pink
- 3× głowice kompaktowe - Standard, Sensitive, Whiten
- Stacja ładująca z kablem USB
- Walizka podróżna
- Instrukcje
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.