SWK 1795SS SENCOR czajnik

zdjęcie ilustracyjne

SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
SWK 1795SS SENCOR czajnik
Kod produktu
741009664
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 9
0 ocen
W magazynie 10 szt, 10.5.2024 u Ciebie

199,90 zł

162,52 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 199,90 zł
W magazynie 10 szt, 10.5.2024 u Ciebie

199,90 zł

162,52 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

SENCOR SWK 1795SS - Czajnik z regulacją temperatury

Moc: 2200 W

Pojemność: 1,7 l

EAN: 8590669273812

Łatwa obsługa i specjalna osłona

Dwa przyciski do sterowania: włączanie/wyłączanie oraz zwiększanie/zmniejszanie temperatury. Specjalna pokrywa ułatwiająca nalewanie.

Ustawienie temperatury z podświetleniem LED

Temperaturę wody można ustawić na 50°C, 70°C, 80°C, 90°C i 100°C. Każda temperatura jest wskazywana przez różnokolorowe podświetlenie LED.

Tryby pracy

  • Podgrzewanie wody do 100°C
  • Podgrzewanie wody do wybranej temperatury: 50-70-80-90-100°C
  • Utrzymywanie wybranej temperatury (50-70-80-90-100°C) przez 30 minut.

System bezpieczeństwa

Czajnik jest wyposażony w potrójny system bezpieczeństwa: zabezpieczenie przed przegrzaniem po włączeniu bez wody, automatyczne wyłączanie po zdjęciu z podstawy oraz automatyczne wyłączanie po osiągnięciu temperatury wrzenia.

Konstrukcja i materiał

Podstawa grzewcza ze stali nierdzewnej z zakrytą spiralą grzewczą. Centralne złącze STRIX 360° ułatwiające umieszczenie na podstawie.

Specyfikacja techniczna

Napięcie znamionowe: 220-240 V

Częstotliwość znamionowa: 50/60 Hz

Waga bez podstawy: 950 g

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Ustawienie temperatury
Materiał pojemnika
Sygnalizacja świetlna

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni