Smeg KLF03WHEU, czajnik elektryczny, 1, 7 l, (7 filiżanek), 2400 W, styl lat 50-tych, biały
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Smeg KLF03WHEU: Czajnik w stylu retro
Pojemność: 1,7 l (7 filiżanek)
Moc: 2400 W
Design: styl lat 50-tych, biały
Specyfikacja techniczna
Typ: czajnik standardowy
Moc: 2400 W
Kolor: Biały
Wykończenie: połysk
Estetyka: styl lat 50-tych
Materiały i kolory
- Korpus: Stal nierdzewna, biały
- Pokrywa: Stal nierdzewna, biała
- Podstawa: Tworzywo sztuczne, polerowany chrom
- Uchwyt: tworzywo sztuczne, chrom
- Gardziel: Stal nierdzewna, stal polerowana
- Przewody: szare
Elementy sterujące
Typ sterowania: dźwignia
Materiał dźwigni: stal nierdzewna
Funkcje i bezpieczeństwo
- Wskaźnik poziomu wody: tak
- Otwieranie pokrywy: miękkie otwieranie
- Filtr: tak, stal nierdzewna
- Kamień wodny: Tak
- Automatyczne wyłączanie: Tak, przy 100 °C
- Automatyczne wyłączanie bezpieczeństwa: Tak
- Ukryty element grzejny: Tak
- Wbudowana osłona kabla: Tak
- Stopka antypoślizgowa: tak
- Podstawa obrotowa 360°: Tak
Połączenie elektryczne
Napięcie: 220-240 V
Częstotliwość: 50/60 Hz
Długość kabla zasilającego: 1 m
Informacje logistyczne
- Wymiary produktu: Wys. x Szer. x Głęb. 248 x 226 x 171 mm
- Waga produktu: 1,6 kg
- Wymiary opakowania: szerokość: 273 mm, wysokość: 260 mm, długość: 228 mm
- Waga opakowania: 2,4 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.