SVC 0740BL-EUE3 odkurzacz prętowy 3 w 1 SENCOR
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Sencor SVC 0740BL-EUE3: Odkurzacz sztyftowy 3 w 1
Odkurzacz, który zapewnia pełną swobodę ruchów bez przewodu zasilającego.
Lekki, cichy i łatwy w użyciu. Idealny do codziennego czyszczenia wszystkich rodzajów powierzchni, w tym mopowania twardych podłóg.
Zdejmowana jednostka ręczna
Wygodne usuwanie kurzu i brudu z czyszczenia mebli, stołów lub pojazdów.
Wysokowydajny akumulator litowo-jonowy 40,7 V
Krótki czas ładowania i długi czas pracy. Ładowanie trwa 4-5 godzin, a czas pracy do 85 minut.
System filtracji cyklonowej HEPA
Wychwytuje nawet najmniejsze cząsteczki kurzu i alergeny.
Szczotka obrotowa z własnym silnikiem
Gwarantuje doskonałe rezultaty na każdym rodzaju podłogi i usprawnia odkurzanie zabrudzeń na dywanach.
Wylewka z oświetleniem LED
Z łatwością wykrywa nawet najdrobniejszy kurz i ułatwia odkurzanie w ciemniejszych miejscach.
Funkcja samostojąca
Do tymczasowego i wygodnego przechowywania.
Obsługa i zwrotność
Doskonała obsługa i łatwe manewrowanie wokół mebli dzięki dyszy obrotowej 180° i niewielkiej wadze odkurzacza.
Wskaźnik LED naładowania akumulatora
2 prędkości pracy: wysoka wydajność, wydłużony czas odkurzania.
Dostarczone akcesoria
- dysza szczelinowa
- szczotka do kurzu
Technologia bezworkowa
Pojemność zbiornika na kurz: 0,5 l. Pojemność zbiornika mopa wynosi ok. 320 ml.
Prosty system układu
Łatwe opróżnianie pojemnika na kurz i czyszczenie filtra.
Specyfikacja techniczna
- Typ baterii: Li-Ion 2 200 mAh
- Napięcie zasilania: 40,7 V
- Poziom hałasu: 75 dB
- Wymiary: szerokość: 260 mm, wysokość: 1 130 mm, głębokość: 160 mm
- Waga: 3 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.