Suszarka do żywności SFD 757GG SENCOR
138,26 zł
129,90 zł
105,61 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Suszarka do żywności SFD 757GG SENCOR
EAN: 8590669323241
Opis
Chcesz zachować świeże owoce, zioła lub grzyby na dłużej? Z naszą suszarką do żywności SENCOR SFD 757GG to pestka. Suszarka może również obsługiwać mięso, ryby lub warzywa.
Cechy
- Liczba sit suszących: 5
- Średnica sita suszącego: 23 cm
- Użyteczna wysokość podłogi: 2,5 cm
- Moc: 250 W
- Długość kabla: 0,9 m
- Wymiary (szerokość × głębokość × wysokość): 230 × 230 × 190/230 mm
- Waga: 1,3 kg
- Napięcie i częstotliwość: 220-240 V, 50 Hz
Korzyści
Suszarka jest wyposażona w zintegrowany wentylator zapewniający równomierne suszenie na wszystkich piętrach. Przezroczysta pokrywa i sita umożliwiają natychmiastową wizualną kontrolę stanu suszenia. Sita i pokrywę można myć w zmywarce. Ponadto suszarka jest wyposażona w termiczne zabezpieczenie przed przegrzaniem.
Co można wysuszyć?
- Suszone owoce (owoce krzyżowe, śliwki, morele, banany itp.)
- Rodzynki
- Suszone warzywa do zup
- Suszone pomidory
- Suszone zioła
- Herbaty ziołowe (mięta, kwiat lipy, rumianek itp.)
- Suszone grzyby do zup i dań
- Suszone pomarańcze do dekoracji
- Suszone pestki dyni
- Suszone płatki do mieszanek zapachowych
- Suszone mięso
- Suszone ryby
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.