Suszarka do owoców SFD 6500WH SENCOR
622,77 zł
599,90 zł
487,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Sencor SFD 6500WH - Suszarka do owoców
Zmaksymalizuj korzyści płynące z suszenia owoców i warzyw dzięki naszej suszarce Sencor SFD 6500WH.
Programy automatyczne
Dzięki naszym 5 automatycznym programom suszenie staje się przyjemnością. Można suszyć mięso, jabłka, grzyby, zioła, przyprawy i makaron.
Intuicyjne sterowanie
Regulacja temperatury za pomocą pokrętła i ustawianie czasu za pomocą trybu szybkiej konfiguracji.
Maksymalny komfort
6 plastikowych tacek żaroodpornych i 1 tacka do przygotowywania potraw RAW gwarantują maksymalny komfort.
Technologia poziomego przepływu powietrza
Zapewnia to równomierne rozprowadzanie ciepła i eliminuje konieczność przesuwania płyt podczas suszenia.
Regulacja temperatury i timer
Regulacja temperatury w zakresie 35-75°C pozwala zachować maksymalną ilość naturalnych substancji. Elektroniczny timer do automatycznego wyłączania.
Użycie
- Suszone owoce (owoce krzyżowe, śliwki, morele, banany itp.)
- Rodzynki
- Suszone warzywa do zup
- Suszone pomidory
- Suszone zioła
- Herbaty ziołowe (mięta, kwiat lipy, rumianek itp.)
- Suszone grzyby do zup i dań
- Suszone pomarańcze do dekoracji
- Suszone pestki dyni
- Suszone płatki do mieszanek zapachowych
- Suszone mięso
- Suszone ryby
Bezpieczeństwo i komfort
Siatkowa konstrukcja tac suszących zapobiega powstawaniu pleśni i optymalizuje przepływ powietrza. Zintegrowany wentylator o średnicy 17 cm zapewnia równomierne suszenie na wszystkich piętrach. Przezroczyste drzwiczki i tace umożliwiają natychmiastową wizualną kontrolę stanu suszenia. Zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem.
Parametry techniczne
- Moc: 500 W
- Długość kabla: 1,10 m
- Napięcie i częstotliwość: 230 V, 50 Hz
- Rozmiar tacy suszącej: 330 × 300 mm
- Użyteczna wysokość podłogi: 2 cm
- Wymiary (wys. × szer. × gł.): 310 × 345 × 450 mm
- Waga: 5,9 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.