Suszarka do owoców SFD 7000BK SENCOR
799,91 zł
650,33 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Suszarka do owoców SFD 7000BK SENCOR
EAN: 8590669272075
Opis produktu
Suszarka o dużej pojemności i całkowitej powierzchni suszenia 1,11 m2. Regulacja temperatury za pomocą pokrętła zapewnia intuicyjną obsługę. Ustawienie czasu w dziesięciominutowych odstępach z trybem szybkiego ustawiania.
Technologia
Technologia poziomego przepływu powietrza zapewnia równomierne rozprowadzanie ciepła i eliminuje potrzebę podrzucania płyt podczas suszenia.
Cechy
10 płyt ze stali nierdzewnej zapewniających maksymalną higieniczną czystość i 1 płyta do przygotowywania surowej żywności. Podświetlany wyświetlacz LED, regulacja temperatury w zakresie 35-75°C i elektroniczny timer do automatycznego wyłączania.
Pobrane z
- Suszenie owoców (rośliny krzyżowe, śliwki, morele, banany itp.)
- Przygotowanie rodzynek
- Suszenie warzyw na zupy
- Przygotowanie suszonych pomidorów
- Suszenie ziół
- Przygotowanie herbat ziołowych (mięta, kwiat lipy, rumianek itp.)
- Suszenie grzybów do zup i potraw
- Przygotowanie suszonych pomarańczy do dekoracji
- Suszenie pestek dyni
- Przygotowanie suszonych płatków do mieszanek zapachowych
- Suszenie mięsa
- Suszenie ryb
Konstrukcja i wymiary
Siatkowa konstrukcja tac suszących zapobiega powstawaniu pleśni i optymalizuje przepływ powietrza. Rozmiar tacy suszącej: 370 × 300 mm. Użyteczna wysokość palety: 3 cm. Zintegrowany wentylator o średnicy 17 cm zapewnia równomierne suszenie na wszystkich piętrach.
Bezpieczeństwo i konserwacja
Przezroczyste drzwiczki i tace umożliwiają natychmiastową wizualną kontrolę stanu suszenia. Zabezpieczenie przed przegrzaniem. Pobór mocy: 800 W. Długość przewodu zasilającego: 1,10 m.
Parametry techniczne
Wymiary (szerokość × głębokość × wysokość): 350 × 390 × 510 mm. Waga: 9 kg. Napięcie i częstotliwość: 220-240 V, 50 Hz.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.