Suszarka do włosów SHD 108VT SENCOR

zdjęcie ilustracyjne

Suszarka do włosów SHD 108VT SENCOR
Suszarka do włosów SHD 108VT SENCOR
Suszarka do włosów SHD 108VT SENCOR
Suszarka do włosów SHD 108VT SENCOR
Kod produktu
740030534
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
W magazynie 9 szt, w środę u Ciebie

69,90 zł

56,83 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 69,90 zł
W magazynie 9 szt, w środę u Ciebie

69,90 zł

56,83 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Suszarka do włosów SENCOR SHD 108VT

Moc: 2200 W

Funkcja jonizacji

Generuje jony ujemne, zapewniając gładsze i bardziej lśniące włosy bez puszenia się. Umożliwia szybsze suszenie i redukuje elektryzowanie się włosów. Zapobiega uszkodzeniom włosów.

Prędkości i poziomy mocy

2 prędkości (delikatny i silny przepływ powietrza) i 3 poziomy mocy (niska, średnia i wysoka temperatura).

Inne funkcje

Przycisk zimnego powietrza do szybkiego mocowania i modelowania fryzury. Zdejmowana tylna kratka ułatwiająca czyszczenie. Ergonomicznie ukształtowany uchwyt z optymalnym układem sterowania dla użytkowników prawo- i leworęcznych.

Spirala grzewcza w kształcie fali

Gwarantuje stałą temperaturę podczas całego procesu suszenia i chroni włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi przez ekstremalnie gorące powietrze.

Funkcje bezpieczeństwa

Otwory kratki wlotowej w kształcie plastra miodu zapewniają optymalny przepływ powietrza. Bezpiecznik termiczny zapobiegający przegrzaniu silnika.

Akcesoria

  • Dysza powietrza
  • Dyfuzor objętościowy (średnica 12,8 cm)

Specyfikacja techniczna

Długość przewodu zasilającego: 1,7 m. Waga: 920 g.

Wymiary bez zamontowanej dyszy

(dł. x wys. x gł.): 215 x 89 x 278 mm

Wymiary z zamontowaną dyszą

(dł. x wys. x gł.): 270 x 89 x 278 mm

Wymiary z zamontowanym dyfuzorem

(dł. x wys. x gł.): 285 x 128 x 278 mm

EAN: 8590669115662

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Liczba prędkości
Liczba temperatur
Liczba rozszerzeń
Zimne powietrze
Jonizator
Dyfuzor
Końcówka kształtująca
Nasadka grzebieniowa
Wiszące oko

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29970 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni