CV1810F0 SUSZARKA DO WŁOSÓW ROWENTA
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Rowenta CV1810F0 - Kompaktowa i wydajna suszarka do włosów
Suszarka do włosów Rowenta CV1810F0 oferuje wysokowydajną technologię Effiwatt w kompaktowej obudowie, która zapewnia silny strumień powietrza odpowiadający suszarce do włosów o mocy 1900 W* przy rzeczywistym zużyciu energii wynoszącym zaledwie 1600 W (*w porównaniu z wydajnością suszarek do włosów tego samego producenta >2000 W [2016-2021]).
Lśniące i gładkie włosy
Suszarka emituje miliony jonów, które redukują elektryzowanie się włosów, pozostawiając je gładkie, podatne na układanie i pełne blasku.
Łatwa stylizacja
Dzięki dodatkowi koncentratu zapewnia precyzyjny przepływ powietrza, ułatwiając użytkowanie i stylizację.
2 ustawienia suszenia
Suszarka do włosów Rowenta CV1810F0 oferuje 2 ustawienia prędkości/temperatury, aby łatwo kontrolować przepływ powietrza i temperaturę w zależności od rodzaju włosów, zapewniając idealne suszenie.
Długotrwałe rezultaty
Funkcja chłodnego powietrza utrwala fryzurę, zapewniając jej trwałość i piękny wygląd.
Szczególnie lekki i kompaktowy
Rowenta CV1810F0 to opływowa, ultralekka i kompaktowa suszarka do włosów zapewniająca niezrównaną wygodę i łatwość użytkowania.
Łatwe przechowywanie
Kompaktowa konstrukcja i praktyczna pętla do zawieszania umożliwiają łatwe przechowywanie i maksymalną wygodę.
Elegancki wygląd
Minimalistyczny design dla eleganckiego narzędzia do stylizacji.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.