Steuber Szklany pojemnik z zaworem do mikrofalówki 1000 ml
34,59 zł
28,12 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Produkt ten nie jest wykonany z plastiku jak zwykłe pojemniki do przechowywania żywności, ale z wytrzymałego i żaroodpornego szkła borokrzemowego. Pojemność pojemnika wynosi 1000 ml. Pojemnik do przechowywania posiada wysokiej jakości plastikową pokrywkę z silikonowymi elementami. Wszystkie części produktu nadają się do przechowywania w zamrażarce i lodówce, dlatego są wielofunkcyjne. Praktyczne zamknięcie na zatrzask bezpiecznie uszczelnia pojemnik i nie tylko utrzymuje świeżość żywności na dłużej, ale także chroni ją przed zabrudzeniami. Dzięki odporności szkła na ciepło, pojemnik można łatwo podgrzać do 400°C w mikrofalówce z założoną pokrywką. OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się do piekarnika! Ugotuj pyszne posiłki poprzedniego wieczoru i bezpiecznie przetransportuj je do pracy lub szkoły w pojemniku Steuber. Podgrzewanie odbywa się w kilka chwil, a obiad można wygodnie wyjąć ze szklanej formy lub zjeść z talerza. Po użyciu pojemnik można łatwo umyć w zmywarce, oszczędzając czas i wysiłek.
Główne cechy:
- Odporne na temperaturę szkło borokrzemowe może być stosowane w zakresie od - 40 do 400 °C
- Prostokątny pojemnik do przechowywania o pojemności 1000 ml
- Do użytku w mikrofalówce lub zamrażarce/lodówce
- Pokrywa do mikrofalówki z niezawodnym zamknięciem na zatrzask
- Szkło bezbarwne, bez smaku i zapachu
Cechy produktu:
- Materiał: szkło borokrzemowe, silikon
- Wymiary: 20 × 15 × 6,5 cm
- Pojemność: 1000 ml
- Waga: 0,791 kg
- Kraj pochodzenia: Niemcy
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.