SSP 110 Zabezpieczenie wyłącznika 1 918J SENCOR

- 17%

zdjęcie ilustracyjne

SSP 110 Zabezpieczenie wyłącznika 1 918J SENCOR
SSP 110 Zabezpieczenie wyłącznika 1 918J SENCOR
SSP 110 Zabezpieczenie wyłącznika 1 918J SENCOR
SSP 110 Zabezpieczenie wyłącznika 1 918J SENCOR
SSP 110 Zabezpieczenie wyłącznika 1 918J SENCOR
SSP 110 Zabezpieczenie wyłącznika 1 918J SENCOR
Kod produktu
750001675
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
W magazynie 10 szt, w środę u Ciebie

65,36 zł

54,38 zł

44,21 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,85 zł
W magazynie 10 szt, w środę u Ciebie

54,38 zł

65,36 zł

44,21 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Listwa przeciwprzepięciowa SENCOR SSP 110

Ochrona urządzenia

SENCOR SSP 110 to zabezpieczenie przeciwprzepięciowe o całkowitej pochłanianej energii 918 dżuli. Oznacza to, że sprzęt będzie bezpieczny nawet podczas nagłych wahań napięcia.

Wydajny i bezpieczny

Ta ochrona przeciwprzepięciowa obsługuje prąd do 16 A i napięcie 250 V, co oznacza maksymalną moc 3680 W przy 230 V. Jest więc zarówno wydajny, jak i bezpieczny dla sprzętu.

Filtr zakłóceń EMI i RFI

SENCOR SSP 110 jest wyposażony w filtr zakłóceń EMI i RFI, który eliminuje zakłócające sygnały i zapewnia czystą transmisję danych.

Ochrona kabla koncentrycznego

To zabezpieczenie przeciwprzepięciowe jest również wyposażone w ochronę kabla koncentrycznego (IEC). Oznacza to, że może być również używany do urządzeń podłączonych za pomocą kabla koncentrycznego.

Blokada przed dziećmi

SENCOR SSP 110 jest również wyposażony w blokadę zabezpieczającą przed dziećmi, aby zapobiec przypadkowemu kontaktowi z elektrycznością.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Ilość szuflad
Marka
Przełącznik
Bezpiecznik termiczny
Napięcie (maks.)
Aktualne obciążenie
Ochrona kabla antenowego
Ochrona kabla sieciowego

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni