SSP 850 Zabezpieczenie przełączane 8 KM.1836J SENCOR

- 19%

zdjęcie ilustracyjne

SSP 850 Zabezpieczenie przełączane 8 KM.1836J SENCOR
SSP 850 Zabezpieczenie przełączane 8 KM.1836J SENCOR
SSP 850 Zabezpieczenie przełączane 8 KM.1836J SENCOR
SSP 850 Zabezpieczenie przełączane 8 KM.1836J SENCOR
Kod produktu
750001679
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 5
0 ocen
W magazynie 10 szt, w piątek u Ciebie

133,06 zł

107,90 zł

87,72 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 104,53 zł
W magazynie 10 szt, w piątek u Ciebie

107,90 zł

133,06 zł

87,72 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Listwa przeciwprzepięciowa SENCOR SSP 850

Gniazdo 8x: więcej urządzeń, więcej opcji.

Całkowita pochłonięta energia

1836 dżuli: wysoka wydajność i niezawodność.

16 A / 250 V (maks. 2300 W / 230 V)

Optymalny dla wszystkich urządzeń elektrycznych.

Filtr zakłóceń EMI i RFI

Czysty i nienaruszony sygnał.

Ochrona kabla koncentrycznego (IEC)

  • Zapewnia bezpieczeństwo kabla koncentrycznego.

Ochrona kabli telefonicznych i sieciowych (RJ11/RJ45)

  • Chroni kable telefoniczne i sieciowe.

Blokada przed dziećmi

Bezpieczeństwo najmłodszych jest naszym priorytetem.

Długość 1,5 m

Elastyczność dostosowana do potrzeb.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Ilość szuflad
Marka
Przełącznik
Bezpiecznik termiczny
Przekrój kabla
Napięcie (maks.)
Aktualne obciążenie
Ochrona kabla antenowego
Ochrona kabla sieciowego
Rodzaj izolacji

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29341 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni